در Humble در بازی های جنگ ستارگان مورد علاقه طرفداران صرفه جویی کنید



به مناسبت روز آینده جنگ ستارگان در 4 می 96، بازی‌های جنگ ستارگان، بسته‌های بسته‌های DLC و باندل‌های جنگ ستارگان برای هفته آینده در Humble به فروش می‌رسند و برخی از آنها تا 80 درصد تخفیف دارند.

در طول فروش، شما می توانید موارد مورد علاقه اخیر مانند Lego Star Wars: The Skywalker Saga Edition Deluxe فقط 24 دلار (60 دلار بود). همچنین ده ها بازی کلاسیک جنگ ستارگان با قیمت بسیار ارزان به فروش می رسد، مانند Jedi Knight II: Jedi Outcast برای 3.49 (معمولا 10 دلار) و سایه امپراتوری فقط 2.09 دلار (معمولاً 6 دلار). بازی های RPG محبوب BioWare شوالیه های جمهوری قدیم و کوتور دوم: اعیان سیث همچنین به 3.49 دلار کاهش می یابد (معمولاً هر کدام 10 دلار).

چندین باندل جنگ ستارگان نیز در فروش گنجانده شده است، که برای خرید دسته ای از بازی ها در یک بسته با تخفیف حتی بیشتر مناسب است – از جمله برخی از عناوین که در غیر این صورت در فروش گنجانده نشده اند. THE مجموعه کلاسیک جنگ ستارگان، به عنوان مثال، همه را گروه بندی می کند سری X-Wing و Tie Fighter، شورش جنگ ستارگان، اسکادران سرکش، حمله شورشی 1 و 2، و حماسه میدان های نبرد کهکشانی جنگ ستارگان فقط 18.54 دلار (معمولاً 53 دلار). چند مورد دیگر از معاملات مورد علاقه ما در فروش مه 4 Humble در زیر لیست شده است، و شما می توانید طیف گسترده ای از تخفیف ها را در Humble مرور کنید.

فروش بازی Humble’s May The Fourth تا 5 می ادامه دارد، بنابراین فقط یک هفته فرصت باقی مانده است تا این بازی‌های جنگ ستارگان را تا زمانی که در حال فروش هستند، بخرید. بخشی از خرید بازی Star Wars شما از Humble نیز به برنامه خیریه Star Wars: Force for Change و یونیسف اختصاص خواهد یافت. اوه، و اگر شما یک مشترک انتخاب حقیر، شما می توانید حتی بیشتر در بسیاری از این بازی ها صرفه جویی کنید.

بخوانید  قلب اتمی هر آنچه که باید بدانید

Humble تنها خرده‌فروشی نیست که فروش بزرگی از جنگ ستارگان در آستانه روز جنگ ستارگان دارد. ده‌ها بازی جنگ ستارگان نیز در GOG به فروش می‌رسند و ما انتظار داریم که در چند روز آینده تخفیف‌های بیشتری از این دست ارائه شود، پس حتماً آخرین معاملات ما را برای بهترین روز جنگ ستارگان دنبال کنید.

فروش جنگ ستارگان Humble’s May The Fourth

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر