مدیرعامل اکتیویژن بلیزارد می‌گوید بازی‌های ابری «بی‌اهمیت» است، تصمیم CMA بی‌معنی است

کوتیک گفت که این روزها به سختی می توان استعدادهای برتر را بدست آورد و فروش به مایکروسافت به اکتیویژن بلیزارد کمک می کند تا بهتر رقابت کند و حتی بیشتر از آنچه به تنهایی می تواند درآمد کسب کند.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

کوتیک گفت اکتیویژن بلیزارد و مایکروسافت اکنون در حال کار با یکدیگر برای آماده کردن درخواست تجدید نظر هستند و شرکت ها معتقدند که پیروز خواهند شد.

نگرانی اصلی CMA مربوط به بازی های ابری بود، اما Kotick، همراه با رئیس مایکروسافت، برد اسمیت، معتقدند که CMA اشتباه کرده است. کوتیک گفت که بازی های ابری بخش کوچکی از صنعت بازی های ویدیویی در حال حاضر است و افزود که بازار موبایل جایی است که عمل واقعی است. مایکروسافت عملاً هیچ حضوری در بازی‌های موبایلی ندارد، به همین دلیل است که می‌خواهد Activision Blizzard را بخرد و Candy Crush و سایر فرنچایزهای موبایل Activision Blizzard را تصاحب کند.

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

Kotick گفت: «مایکروسافت واقعاً در ارائه راه‌حل‌هایی پیشقدم شد که تضمین می‌کرد هر کسی که می‌خواهد در بازی‌های ابری شرکت کند، می‌تواند این کار را انجام دهد.

بخوانید  نویسنده سریال Andor به فیلم جدید جنگ ستارگان اضافه شد

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

Kotick در ادامه خاطرنشان کرد که مایکروسافت راه‌حل‌های CMA را برای کمک به بستن قرارداد در رابطه با بازی‌های ابری ارائه کرده است. این شرکت قراردادهای معدودی را با شرکت ها امضا کرده است تا دسترسی ایمن به بازی های ابری را تضمین کند. این باعث می‌شد که بازی‌های Call of Duty، در کنار سایر سرویس‌ها، حداقل برای ۱۰ سال به GeForce Now بیایند.