پیش درآمد انیمیشن Transformers اسکارلت جوهانسون و لارنس فیشبرن را اضافه می کند

ما جزئیات زیادی در مورد پیش درآمد انیمیشن کامپیوتری Transformers، Transformers One نداریم، اما پس از ارائه پارامونت به صاحبان سینما در روز پنجشنبه در CinemaCon، حداقل لیستی از بازیگران داریم.

رمزی نایتو، رئیس انیمیشن پارامونت و انیمیشن نیکلودئون گفت: «من بسیار هیجان‌زده و مفتخرم که با Hasbro و eOne همکاری می‌کنم تا اولین فیلم انیمیشن Transformers را برای یک داستان ناگفته به سینماها بیاورم. من مفتخرم که می بینم چنین استعدادهای باورنکردنی گرد هم می آیند تا این شخصیت های شناخته شده و بسیار دوست داشتنی را در یک داستان اصلی در قلب فرنچایز به تصویر بکشند.

اوایل پنجشنبه، پارامونت تریلر جدیدی از فیلم Transformers: Rise of the Beasts، محصول بعدی فرنچایز لایو اکشن منتشر کرد.

Transformers One توسط جاش کولی، نویسنده و کارگردان Toy Story 4 کارگردانی خواهد شد و در 19 جولای 2024 اکران خواهد شد.

و اکنون می دانیم چه کسانی در آن حضور خواهند داشت، هم از نظر شخصیت های ترانسفورماتور در فیلم و هم از نظر بازیگرانی که آنها را بازی خواهند کرد. کریس همسورث در نقش Optimus Prime بازیگران را رهبری می‌کند – موقعیت نادری که صدای او توسط پیتر کالن انجام نمی‌شود – و برایان تایری هنری نقش دشمن او مگاترون را بازی خواهد کرد.

در تاریخ 19 ژوئیه 2024، Transformers One ما را به Cybertron می برد، جایی که در نهایت به طور کامل به تاریخچه Transformers در نسخه مدرن این فرنچایز با صفحه نمایش بزرگ می پردازیم. به‌جای دریافت فلاش‌بک‌های تصادفی بیشتر به فیلم‌هایی که در آن روز از پیش تعیین‌شده اتفاق می‌افتند، مانند هر یک از فیلم‌های لایو اکشن.

بخوانید  خروج بلیزارد از چین به لطف شکایت NetEase ممکن است 44 میلیون دلار هزینه داشته باشد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

دیگر چهره های آشنا از فیلم های لایو اکشن که خواهیم دید، بامبلبی (با صداپیشگی کیگان-مایکل کی) و سنتینل پرایم (با بازی جان هام) هستند. در پایان بازیگران اعلام شده، دو شخصیت جدید در مجموعه فیلم‌های مدرن Transformers هستند: Elita با بازی اسکارلت جوهانسون و Alpha Trion توسط Laurence Fishburne.