تاریخ انتشار احتمالی کارت گرافیک AMD Radeon RX 7600 XT


طبق گزارش Moore’s Law is Dead، AMD شرکای تجاری خود را در مورد زمان عرضه کارت گرافیک جدید Radeon RX 7600 XT مطلع کرده است.

AMD در حال حاضر بر روی رده میانی پردازنده های گرافیکی خود تمرکز کرده است و این به طور مستقیم با برنامه های Nvidia برای رونمایی از کارت گرافیک RTX 4060 همزمان است. ماه آینده در تماس خواهد بود. بنابراین می گوییم که کارت گرافیک RX 7600 XT در 25 می (4 ژوئن) معرفی می شود. قانون مور مرده است این خبر را در کانال یوتیوب خود منتشر کرد.

از آن تاریخ، شرکای تجاری AMD نمونه هایی از کارت گرافیک RX 7600 XT را برای اینفلوئنسرها و رسانه ها ارسال می کنند و حداقل 10 روز به آنها فرصت می دهند تا نتایج عملکرد را منتشر کنند. در زمان انتشار این خبر هنوز مشخص نیست که آیا AMD مدل مرجع خاصی برای این کارت در نظر گرفته است یا خیر.

AMD Radeon RX 6600XT

نکته جالب این است که AMD از رویکرد انویدیا در صدور مجوز محصول جدید خود پیروی خواهد کرد. بنابراین، بین مدل‌هایی که با قیمت MSRP عرضه می‌شوند و مدل‌هایی که قیمت بالاتری دارند، تفاوت قائل می‌شود و ابتدا اجازه انتشار اطلاعات بررسی کارت‌هایی که با قیمت مصوب ارائه می‌شوند، داده می‌شود. این سبک به نفع خریدارانی است که در زمان عرضه یک GPU اول، آنها به دنبال نتایج عملکرد مدل های ارزان تر آن هستند. شرکای تجاری نیز ایجاد می کند AMD نیز برای عرضه این مدل ها در روز عرضه تحت فشار قرار خواهد گرفت.

بخوانید  ساخت سریالی براساس شخصیت ویژن توسط مارول

در پایان نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر