ساخت سریالی براساس شخصیت ویژن توسط مارول

سریال Agatha: Coven of Chaos درواقع براساس شخصیت آگاتا هارکنس با بازی کاترین هان در دست ساخت است که به‌عنوان یک سریال کمدی سیاه توصیف شده است که اتفاقات آن در وست ویو جریان دارد. انتظار می‌رود سریال Agatha: Coven of Chaos در سال ۲۰۲۳ از دیزنی پلاس پخش شود. بااین‌حال، سریال Vision Quest هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارد و مشخص نیست چه زمانی می‌توانیم شاهد تولید و پخش آن از دیزنی پلاس باشیم.



منبع

مارول استودیو در حال ساخت سریالی براساس شخصیت ویژن با بازی پل بتانی است که تمرکز آن روی نسخه سفید این شخصیت خواهد بود.

الیزابت اولسن و پل بتانی در خیابان آماده مبارزه در قسمت پایانی سریال WandaVision

مقاله‌ مرتبط:

  • نقد قسمت نهم سریال WandaVision – وانداویژن

sدر جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریالی دیگر براساس سریال WandaVision در دست ساخت است. ددلاین گزارش داد که شخصیت ویژن نیز قرار است صاحب سریال مستقل خود شود و مارول استودیو در حال ساخت سریالی براساس این شخصیت برای پخش از دیزنی پلاس است. این سریال قرار است با تمرکز روی ویژن سفید ساخته شود و Vision Quest نام خواهد داشت و انتظار می‌رود پل بتانی برای بازی در نقش ویژن سفید در این سریال بازگردد.

سریال Vision Quest داستان ماشینی فلسفی را دنبال می‌کند که در تلاش است تا حافظه و انسانیت خود را دوباره به‌دست بیاورد. همچنین گفته می‌شود که درها برای بازگشت الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیموف در این سریال باز است، اما هنوز بازگشت او قطعی نیست. واندا و ویژن دارای رابطه نزدیکی با یکدیگر در دنیای سینمایی مارول هستند و بازگشت واندا در سریال Vision Quest می‌تواند منطقی باشد.

بخوانید  قابلیت‌های جذابی به بازی Immortals of Aveum اضافه می‌شوند

صد البته هنوز سرنوشت اسکارلت ویچ پس از حوادث فیلم Doctor Strange and the Multiverse of Madness مشخص نشده است. همچنین جک شافر، سازنده سریال وانداویژن به‌عنوان شورانر در سریال Vision Quest باز خواهد گشت. سریال ویژن کوئست تنها سریال اسپین‌آف در دست ساخت براساس سریال WandaVision نیست و مارول استودیو هم‌اکنون در حال ساخت سریال Agatha: Coven of Chaos است.