جاذبه های گردشگری خط قطار تهران-ساری-فلای تودی


«Fly Today» در این مقاله به معرفی دیدنی های ساری پرداخته است.

بهترین راه برای تجربه یک سفر هیجان انگیز و کشف زیبایی های شمال کشور رزرو است. بلیط قطار تهران ساری این یک سایت معتبر مانند flytoday است. این مسیر یکی از خارق‌العاده‌ترین مسیرهای ریلی کشور است که مناظری نفس‌گیر از طبیعت بکر و دست‌نخورده این مسیر را به نمایش می‌گذارد. بسیاری از گردشگران خارجی برای دیدن این مسیر بی نظیر بلیط قطار تهران ساری را رزرو می کنند و سفری بی نظیر برای خود رقم می زنند.

نحوه رزرو بلیط قطار تهران ساری

حالا که تصمیم گرفته اید یک سفر فوق العاده و رویایی را تجربه کنید، بلیط قطار برای صرفه جویی در انرژی و زمان خود در FlyToday رزرو کنید. با وارد کردن مبدا، مقصد، تاریخ بازگشت و تعداد مسافران و کلیک بر روی دکمه جستجو، لیستی از بلیط های موجود به شما نمایش داده می شود.. در این لیست اطلاعات مربوط به جزئیات سفر به شما نمایش داده می شود. می توانید قیمت، امکانات، نوع قطار و … را بررسی کنید. یک گزینه ایده آل که متناسب با بودجه سفر شما باشد را بررسی، انتخاب و خریداری کنید.

شما می توانید یک رزرو ارزان و مقرون به صرفه در این سایت انجام دهید. آنها با ارائه گزینه هایی مانند تقویم قیمت گذاری، تاریخ ارزان تری را در حدود تاریخی که می خواهید به شما ارائه می دهند. می توانید سفر خود را با قطارهای لوکس 5 ستاره با امکانات عالی انجام دهید، از سفر با دوستان یا خانواده خود در یک محفظه مخصوص لذت ببرید، یا زمان سفر خود را در قطارهای سریع السیر کوتاه کنید. در نهایت، انتخاب با شما خواهد بود.

بخوانید  انتشار اولین تصاویر این فیلم مرد عنکبوتی به کارگردانی جیمز کامرون را شکست داد

خط راه آهن تهران ساری

خط راه آهن تهران – ساری که ساری را به شهرهای شمال شرقی ایران یعنی مازندران و گلستان متصل می کند، دارای مجموعه ای از جاذبه های طبیعی منحصر به فرد است. با رزرو بلیط قطار تهران به ساری از 24 ایستگاه مختلف از جمله تهران، ری، بهرام، ورامین، پیشوا، ابردژ، کویر، گرمسار، بنکوه، کبوتر دره، محمودآباد، سیمین دشت، زرین دشت، مهاباد، فیروزکوه عبور خواهید کرد. ، گدوک، شوراب، دوگل، ورسک، سرخ آباد، دوآب، پل سفید، زیراب، شیرگاه، قائم شهر و ساری هستند..

این مسیر خارق‌العاده از میان دشت‌ها، بیابان‌ها، بیابان‌ها، کوه‌ها و جنگل‌های مختلف می‌گذرد که هر کدام جاذبه‌های طبیعی و تاریخی خاص خود را دارند. در قطار تهران جاذبه هایی مانند برج ری شهر، معادن نمک گرمسار، کوه اژدها، دره باستانی هبل رود، برج و قلعه استوانند، تالارهای سنگی اشکانی، چشمه شوراب، سه خط طلا، تونل های 180 درجه، قلعه مازیار را خواهید دید. ، پل ورسک، غار اسپهبد خورشید و خواهید دید. در ادامه به معروف ترین و بهترین جاذبه های این مسیر ریلی می پردازیم.:

تونل گدوک

با رزرو بلیط قطار تهران به ساری تونل های متعددی را خواهید دید که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. در این بین تونل گدوک در جاده فیروزکوه به ورسک به طول ۲۸۸۷ متر، طولانی ترین تونل ایران قرار دارد که در نزدیکی گردنه گدوک در شهر سوادکوه می توانید آن را ببینید. تونل گادوک در بالاترین نقطه این مسیر حفر شده و تجربه هیجان انگیزی را برای شما رقم خواهد زد.

سه خط طلایی

زیبایی مسیر فیروزکوه-ورسک هنوز تمام نشده است، راه آهن کوه را دور می زند و اگر از بالا به این منظره نگاه کنید سه خط موازی را خواهید دید.. این سه خط موازی به سه خط طلایی معروف هستند که برای تسهیل حمل و نقل قطارها طراحی شده اند..

بخوانید  شینجی میکامی علاقه ای به بازگشت به مجموعه بازی های Resident Evil ندارد

پل ورسک

یکی دیگر از شگفتی های خط ریلی تهران – ساری پل ورسک است که مسافران را تشویق به رزرو بلیط قطار تهران – ساری می کند.. این پل که توسط مهندسان آلمانی و اتریشی در زمان رضاشاه پهلوی ساخته شد، در منطقه سوادکوه قرار دارد و در سال 1356 در فهرست آثار ملی ایران قرار گرفت.. علاوه بر این پل ورسک به طول 66 متر و ارتفاع 110 متر در کتاب گینس در قسمت پل های با ارتفاع بیش از 60 متر ثبت شده است..

سوادکوه

با عبور از ایستگاه ورسک، سرخ آباد و سوادکوه را خواهید دید. قلعه کنگلو در روستای کنگلو و نزدیک ایستگاه راه آهن سوادکوه قرار دارد.. این قلعه تاریخی بالای تپه در زمستان با پوششی از برف دیدنی است. با عبور از سوادکوه و نخلستان به ایستگاه پل سفید نزدیک می شوید و به سمت پایین کوه هدایت می شوید..

پل سفید

پل سفید یکی از مهم ترین ایستگاه های خط راه آهن تهران – ساری است که بعد از سوادکوه قرار دارد. روی این پل قطار مسیری را طی می کند که رودخانه تالار از جاده جدا می کند. از دیگر کنجکاوی های این منطقه می توان به دریاچه شورمست نیز اشاره کرد..

مسیر پایانی ساری

سرانجام پس از عبور از پل سفید به جنگلی پر از درختان زیبا می رسیم.. در دو ایستگاه بعدی به تماشای دنیای زیر آب، شیرگاه و جاذبه های آن خواهیم پرداخت.. دریاچه سد البرز یا لفور، پارک جنگلی جوارم بین ایستگاه های زیر آبی و شیرگاه از دیگر شگفتی های این مسیر است.. مسافران پس از طی این مسیر رویایی و تماشای نمایشی از جاذبه های بی نظیر تهران، ساری، در ایستگاه ساری پیاده می شوند..

بخوانید  شایعه: معرفی بازی جدید Tomb Raider در سال جاری

امروز پرواز کن همسفر تو در مسیر رویایی تهران ساری

با رزرو بلیط قطار تهران – ساری در سایت فلای تودی با امکانات و خدمات ویژه آن آشنا خواهید شد. در این سایت می توانید در سریع ترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک بلیط سفر خود را رزرو کنید. با خدمات راهنمای سفر فلای تودی، رزرو خود را به درستی انجام می دهید و به لطف خدمات ردیابی، از وضعیت بلیط خود مطلع خواهید شد. Fly Today با ارائه جدول قیمت و تقویم قیمت به شما این امکان را می دهد که در زمان دیگری رزرو ارزان تری را انجام دهید.

بهتر است از این فرصت به درستی استفاده کنید و از امکانات Fly Today بهره ببرید. اگر تصمیم به لغو سفر گرفته اید، می توانید فیلدهای استرداد بلیط را در وب سایت Fly Today پر کنید و سفر خود را به بعد موکول کنید. همچنین می توانید با پشتیبانی 24 ساعته تماس بگیرید و از مشاوران Fly Today بخواهید که بازپرداخت بلیط را بررسی کنند.. علاوه بر کنسل کردن بلیط، طبق قوانین استرداد بلیط، مبلغ پرداختی خود را نیز دریافت خواهید کرد..

پایان گزارش تبلیغات.

این مقاله فقط برای اهداف تبلیغاتی است و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر