کنترلر Samsung Gaming Hub در نمایشگاه CES 2024 معرفی شد


در رویداد CES 2024، سامسونگ کنترلر خود را که به طور خاص برای پلتفرم Samsung Gaming Hub طراحی شده بود، به تلویزیون های این شرکت معرفی کرد. تصور شد، پرده برداشت.

سامسونگ مانند بسیاری از غول های صنعت فناوری، حضوری موثر و فعال در رویداد سالانه CES دارد. داشته است، اما امسال توجه این شرکت کره ای به طور ویژه به صنعت بازی و تجهیزات مرتبط با آن معطوف شده است. با توجه به توضیحات مسئولان سامسونگ، از این پس بسیاری از تجهیزات و ملزومات دارای برچسب “” خواهند بود.“طراحی شده برای Samsung Gaming Hub”، خواهیم دید که بسیاری از آزمایشات دقیق برای اندازه گیری سازگاری، کیفیت، عملکرد، امنیت و ایمنی محصولات سامسونگ انجام شده است. یکی از اولین محصولات معرفی شده در این برنامه REPLAY Wireless Controller نام دارد.

شیائو ها، رئیس گروه همکاری خدمات سامسونگ در رویداد CES 2024، گفت: “سامسونگ به خوبی نقش ضروری و غیرقابل انکار لوازم جانبی و لوازم جانبی را در ارتقای تجربه بازی تشخیص داده است. و پروژه دیگری را با شرح “برای Samsung Gaming Hub” راه اندازی کرد. حاضر. در طول این برنامه، همکاری ما با شرکای مورد اعتمادمان منجر به تولید لوازم جانبی کاربردی برای افزایش تجربه بازی جذاب در این مرکز می‌شود.

کنترلر مخصوص Samsung Gaming Hub

کنترلر بی سیم REPLAY با قیمت 49.99 دلار، یک کنترلر بازی بی سیم مجهز به باتری قابل شارژ است که به کاربر اجازه می دهد با هر بار شارژ از 40 ساعت تجربه بازی لذت ببرد. فناوری بلوتوث مورد استفاده در این دسته تا فاصله 30 فوتی (9 متری) از تلویزیون های سامسونگ را با تأخیر کم پوشش می دهد و هاب مخصوص بازی سامسونگ که روی آن نصب شده است دسترسی مستقیم به پلتفرم بازی سامسونگ را برای کاربر فراهم می کند. علاوه بر این، با استفاده از این کلید می توانید به راحتی به قابلیت خاموش کردن و تنظیم صدای تلویزیون دسترسی داشته باشید.

بخوانید  واکنش انویدیا به جدایی EVGA از بازار پردازنده گرافیکی

البته کاربران همچنان می توانند از دیگر کنترلرهای بلوتوث یا USB خود برای استفاده از قابلیت های هاب استفاده کنند. لیست کنترلرهای پشتیبانی شده توسط سامسونگ عبارتند از: Xbox Series F710، PowerA. کنترلر MOGA XP5-X Plus و Joytron CYVOX DX.

نمای عقب کنترلر هاب بازی سامسونگ

Samsung Gaming Hub از اکثر سرویس های پخش آنلاین مبتنی بر ابر مانند Nvidia GeForce NOW، Xbox Game Pass Ultimate، Boosteroid، Amazon Luna، Utomik و Antstream Arcade و Blacknut پشتیبانی می کند. علاوه بر این، این هاب با سیستم عامل هایی مانند Twitch، YouTube و Spotify یکپارچه شده است. نکته دیگری که باید به آن توجه کرد این است که تلویزیون های سامسونگ که از سال 2022 عرضه می شوند و همچنین تعدادی از مانیتورهای عرضه شده در چند سال اخیر می توانند از قابلیت های هاب بهره مند شوند.

کنترلر REPLAY پیش فروش در سایت رسمی PDP موجود است و در آینده در فروشگاه های آنلاین دیگر از جمله آمازون و بست بای به فروش خواهد رسید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر