شینجی میکامی علاقه ای به بازگشت به مجموعه بازی های Resident Evil ندارد


شینجی میکامی، کارگردان رزیدنت اویل اخیرا اعلام کرد که تمایلی به بازگشت به این سریال ندارد.

در جدیدترین اخبار بازی با این موضوع آشنا شدیم شینجی میکامی و هیدکی کامیا کارگردانان سری بازی های Resident Evil در کنفرانسی در مورد پروژه ها و علایق خود صحبت کردند. شینجی میکامی اعلام کرده که علاقه ای به ساخت نسخه جدیدی از Resident Evil ندارد. کامیا در این مصاحبه زنده از حضور در کنار میکامی هیجان زده به نظر می رسید و احترام زیادی برای این سازنده بازی قائل بود. هیدکی کامیا همچنین گفت که تمام دانش خود را از شینجی میکامی آموخته است.

در اوایل سال جاری، شینجی میکامی اعلام کرد که Tango Gameworks را ترک کرده است. استودیویی که خودش تاسیس کرد و به عنوان مدیر عامل خدمت کرد. ممکن است این جدایی فرصت های زیادی را برای این بازی ساز باز کند. به همین دلیل، طرفداران منتظر رونمایی از بازی بعدی شینجی میکامی هستند و از اینکه این سازنده بازی برای توسعه نسخه دیگری از سری محبوب Resident Evil برنمی گردد، ناامید هستند.

کپکام قبلا چندین بازسازی خوش ساخت از Resident Evil را به طرفداران داده است و قصد دارد بازسازی های بیشتری از این سری محبوب منتشر کند. همچنین شایعاتی در مورد انتشار نسخه بازسازی شده Resident Evil – Code: Veronica; با این حال، این موضوع هنوز به طور رسمی تایید نشده است.

میکامی و کامیا هر دو ابراز علاقه کرده اند که روی بازی اوکامی کار کنند، اما مشخص نیست که آیا آنها با هم روی آن کار خواهند کرد یا خیر.

بخوانید  World Of Warcraft: Dragonflight Review In Progress - Who Says You Can't Go Home?
تحریریه مجله بازی یک گیمر