شایعه: معرفی بازی جدید Tomb Raider در سال جاری


گزارش جدیدی ادعا می کند که ساخت بازی جدید Tomb Raider در حال انجام است و امسال رونمایی خواهد شد.

میلر راسافشاگری که اولین برنامه اسکوئر انیکس برای پایان دادن به پشتیبانی از بازی Marvel’s Avengers در 8 اکتبر 1402 بود.30 سپتامبر 2023) او اعلام کرده بود، او مدعی شده بود که بازی جدید Tomb Raider در حال توسعه قوی است و قرار است تا سال آینده منتشر شود. در سال 2023 رونمایی خواهد شد. او در پستی در وب سایت اکسپوتر، نوشت که از آنجایی که کریستال داینامیکس در حال خداحافظی با انتقام جویان است، بیشتر تیم توسعه به سمت تام رایدر خواهند رفت.

ظاهرا این بازی وارد مرحله توسعه کامل شده است و فشارهایی برای معرفی آن در اواخر سال جاری وجود دارد. با توجه به اینکه Crystal Dynamics از Square Enix جدا شد، قرار بود این بازی جدید توسط Embriser Group منتشر شود. اما اینطور نیست و در طی یک کنفرانس مطبوعاتی بازی‌های آمازون، این شرکت گفت کپی رایت پروژه اعلام‌نشده «یک داستان ماجراجویی تک‌نفره و داستان محور که داستان را ادامه می‌دهد.» «داستان لارا کرافت» متعلق به جامعه است. مالکیت.

آمازون همچنین تایید کرده است که پروژه جدید Tome Reader یک اثر چند پلتفرمی خواهد بود و احتمالاً روی رایانه های شخصی و کنسول های نسل نهم ایکس باکس و پلی استیشن منتشر خواهد شد. بازی جدید Tomb Raider با Unreal Engine 5 ساخته شده است.

بخوانید  چندین بیوم منحصر به فرد در بازی Deliver Us Mars وجود دارد