تغییر سیستم پیشرفت بازی Halo Infinite در فصل چهارم

یونیژک اضافه کرد: عموماً در اکثر مواقع با دیدن پلاک کامل بازیکنان بنری با رتبه شغلی آنها نیز نمایش داده می شود که این قسمت به هیچ وجه در خواستگاری تأثیری نخواهد داشت و در پایان هر فصل مجدداً راه اندازی نمی شود. “رتبه بندی شغلی فقط برای نشان دادن پیشرفت کلی شما در Halo Infinite استفاده می شود.”

جان یونیشکمدیر ارشد انجمن هیلو در یک پست وبلاگ گفت: “برای پیشرفت در این رتبه های جدید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که بازی را تجربه کنید.” چه از طریق لیست پخش انفرادی مورد علاقه خود بازی کنید و چه با دوستان خود تیم می کنید، هر بازی خواستگاری که انجام می دهید سطح شما را بالا می برد. رتبه‌بندی شغلی همچنین از یک پیشرفت مبتنی بر عملکرد استفاده می‌کند که از امتیاز شخصی شما در هر بازی کم می‌شود. “هر چه بهتر بازی کنید، سریعتر بلند خواهید شد.”

طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، زمانی که فصل چهارم بازی Halo Infinite در روز با راه اندازی در 20 ژوئن، ویژگی به نام Career Rank اضافه خواهد شد که راهی جدید برای بازیکنان است تا پیشرفت خود را در تمام حالت ها پیگیری کنند و جایگزین سیستم قبلی می شود. رتبه شغلی مشابه سیستم پیشرفت Halo Reach و Halo: The Master Chief Collection خواهد بود. اگرچه بیشتر شبیه بازی دوم است.

همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است، بازیکنان از سطح Rookie شروع می‌کنند، سپس شش سطح وجود دارد: برنز، نقره، طلا، پلاتین، الماس و اوپال، تا قهرمان. هر سطح به درجات نظامی تقسیم می شود و هر رتبه دارای رتبه های کوچک تری است. سطح بازیکنان در هنگام معرفی بازی، در پروفایل آنها و در گزارش بعد از بازی قابل مشاهده است.

بخوانید  Time Machine: مهمترین ویژگی های حذف شده از آیفون

سطح پیشرفت رتبه شغلی Halo Infinite

در خبری دیگر، نمایشگاه ایکس باکس در روز یکشنبه 11 ژوئن برگزار می شود. بلافاصله پس از این مراسم شاهد پخش زنده اختصاصی بازی استارفیلد خواهیم بود.

در فصل چهارم Halo Infinite، سیستم پیشرفت جدیدی به نام Career Rank به بازی اضافه خواهد شد.