هدف فصل دوم House Of The Dragon نبردهای “بزرگتر و بهتر” است

ایرلام گفت:” روشی که ما این کار را کردیم این بود که مت افسار اسب را گرفت و محکم کشید. به شما قول می دهم: اگر این کار را با اسب انجام دهید، حتی اگر بازیگری روی آن باشد، عقب می نشیند.”

همچنین در این مصاحبه، ایرلام رکورد یک مناظره آنلاین درباره فصل 1 House of the Dragon را به ثبت رساند. ردفورد). برخی از مردم گفتند که احتمالاً این اتفاق نمی‌افتد یا نمی‌توانست در زندگی واقعی اتفاق بیفتد، اما ایرلام گفت که واقعاً ممکن است. ایرلام اعتراف کرد که برای House of the Dragon، اسب کاملاً وارونه می‌پرد و این یک «تفسیر سینمایی» از واقعیت بود.

ایرلام گفت: ما تسلیم نشدیم و آرزوی همیشه این است که جلوتر و بهتر برویم اما تکرار نکنیم. “ما “نبرد حرامزاده ها 2” یا “هاردوم 2” یا “غنایم جنگ 2″ را نمی خواهیم. ما همیشه در تلاش هستیم تا فیلم جدیدی پیدا کنیم که بتوانیم به آن دست پیدا کنیم.”

هیرلام گفت که اگر سکانس‌های مبارزه فصل دوم نبرد حرامزاده‌ها یا دیگر نبردهای بزرگ مجموعه اصلی را نتوانند از آن خود کنند، همچنان به House of the Dragon “بسیار افتخار می‌کند”.

Rowley Irlam، هماهنگ کننده بدلکاری House of the Dragon، برخی از سکانس های مبارزه حماسی را که در فصل دوم عرضه می شوند، به نمایش گذاشته است. هالیوود ریپورتراز ایرلام پرسیده شد که آیا نبردهای فصل 2 را می توان با سکانس Battle of the Bastards از بازی تاج و تخت مقایسه کرد؟

ایرلام برای بازی تاج و تخت برنده چهار جایزه امی شد. همچنین از او پرسیده شد که آیا خانه اژدها می‌تواند رکورد بازی تاج و تخت را برای بیشترین افراد در آتش در یک صحنه بشکند؟ ایرلام گفت که تحت یک قرارداد عدم افشای اطلاعات است، بنابراین نمی تواند فاش کند که آیا فصل 2 رکورد جدیدی را برای اکثر مردم به آتش کشیده است یا خیر. “اما اگر صحنه ای به آن نیاز دارد و این چیزی است [the producers] او می‌خواهد، سپس ما آن را تطبیق می‌دهیم.»

بخوانید  تعداد انتشارات Steam برای سال 2023 بسیار زیاد است

علیرغم اینکه اعتصاب نویسندگان همچنان ادامه دارد، فصل دوم House of the Dragon در حال حاضر در حال فیلمبرداری است. تاریخ انتشار فصل 2 هنوز مشخص نشده است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر