نقد و بررسی بازی Convergence A League of Legends Story

همچنین برخی از مهارت های اکو در پلتفرم بازی به کار رفته و از طریق آن ها می توانید قسمت های بیشتری از یک نقشه را کشف کنید. باس های بازی طراحی خوبی دارند و نبرد با آنها هیجان انگیز است، اما دشمنان معمولی در بازی آنطور که باید متنوع نیستند و تنها زمانی که به محیط های جدید برسید، پیشرفته ترین نوع آن را خواهید دید. دشمنان از بازی اول به طور کلی گیم پلی در بهترین حالت و به دست آوردن تمامی آیتم های ارتقاء و کلکسیونی شما را به مدت چهار ساعت سرگرم می کند که زمان کمی است. به عبارت دیگر، اگر فقط به قسمت داستان ادامه دهید، نزدیک به سه ساعت درگیر Convergence: A League of Legends Story نخواهید بود و هسته و اساس بازی به گونه ای است که سازنده می تواند تجربه غنی تری را ارائه دهد. .

در ساده‌ترین شکل، تیم سازنده از عناصر Metroidvinia الهام گرفته بود و پتانسیل بالای دنیای بازی به حدی بود که تیم سازنده می‌توانست تجربه‌ای عمیق‌تر و لذت‌بخش‌تر را ارائه دهد.

از نظر داستان سرایی، Convergence: A League of Legends Story تجربه مناسبی را به عنوان یک بازی مستقل ارائه می دهد. بازی خوب شروع می شود و اگر از طرفداران LoL هستید این شما را تشویق می کند که تا پایان بازی با اکو همراه باشید همچنین در طول داستان شاهد شخصیت های دیگری از این دنیا هستیم که به کشور زن و همچنین به شخصیت اکو همچنین پایان داستانی بازی در سطح خوبی قرار دارد، اما با این تفاسیر، داستان و روایت Convergence: A League of Legends Story ممکن است آنطور که باید کاربران جدیدی را جذب کند یا خیر. شخصیت پردازی خاصی برای شخصیت ها وجود ندارد و شخصیت اکو هم چنین شخصیت پردازی خاصی ندارد.

در جریان رویداد 10th Anniversary League of Legends در سال 2019 بود که Wright Games اعلام کرد که در حال ساخت بازی های مختلفی در دنیای League of Legends است. بنابراین ما برچسب Riot Forge را دیدیم که وظیفه آن انتشار این دسته از بازی ها توسط توسعه دهندگان مستقل و با محوریت جهان LoL است. در آن زمان تریلر یک بازی دو بعدی را دیدیم که ماجراجویی شخصیت اکو در سرزمین زن را نشان می دهد. چهار سال از آن تریلر و نمایش اولیه می گذرد و Convergence: A League of Legends Story برای به تصویر کشیدن ماجراهای یکی از شخصیت های محبوب و محبوب League of Legends منتشر شده است.

بخوانید  Paper Mario: افشای تاریخ انتشار نسخه جدید The Thousand Year Door

زیبایی بازی از لحاظ هنری ستودنی است و رضایت کاربران بازی های اسکرول جانبی دو بعدی را جلب خواهد کرد.

پلتفرم های همگرا: تاریخچه لیگ افسانه ها

موسیقی یکی از ویژگی های مثبت و خوب Convergence: A League of Legends Story است. در طول تجربه بازی یا در حین مبارزات و باس فایت ها، موسیقی پخش می شد تا جو بازی را به درستی القا کند و بازیکن را درگیر کند. همچنین جلوه های صوتی و صداهای Convergence در سطح خوبی قرار دارند، اما دیالوگ ها و تعامل شخصیت ها با یکدیگر چیزی نیست که به خاطر بسپارید و تنها برای روایت داستان بازی در بازی گنجانده شده است. بخشی از این عدم جذابیت.عدم شخصیت پردازی برای شخصیت ها.

داستان بازی برای کاربرانی است که با جهان و شخصیت های League of Legends آشنا هستند

داستان بازی در سرزمین زن روایت می شود. جایی که شخصیت اکو قصد دارد برای زاغه نشینانی که در سخت ترین شرایط ممکن زندگی می کنند به قهرمان تبدیل شود. اکو با دوستانش به ماموریت های مختلفی می رود و در طی یکی از آنها متوجه یک شخصیت مرموز می شود. پس از مبارزه با این شخصیت مرموز، او متوجه می شود که در واقع در حال مبارزه با خودش بوده است. اکو از آینده به گذشته بازگشته است تا از جوان تر خود کمک بگیرد و از یک فاجعه بزرگ جلوگیری کند.

Convergence Boss Battles: A League of Legends Story

سیستم مبارزه Convergence: A League of Legends Story نیز به گونه ای است که اکو از طریق سلاح شما و همچنین مهارت های مختلفی مانند Rewind یا Chronobreak نقش نهایی شما را ایفا می کند و از طریق او می توانید به دشمنان آسیب جدی وارد کنید. در کنار این موارد بد نیست به مهارت پرکردن و طفره رفتن نیز اشاره کنیم تا بازیکن تجربه غنی کسب کند. مهارت ها و استفاده صحیح از آن ها در نبردها نقش اساسی دارند و از طریق آن ها می توانید استراتژی های مختلف مبارزه را انتخاب کنید. طراحی مناسب عناصر نبرد، نبردهای Convergence: A League of Legends Story را لذت بخش و هیجان انگیز کرد.

بخوانید  نگاهی به تمامی ویژگی های نسخه پیش نمایش اندروید 15 (ساعت)

استفاده از مهارت ها در همگرایی: داستان لیگ افسانه ها

Convergence: A League of Legends Story یک تجربه سرگرم کننده و در عین حال چالش برانگیز Metroidvian از فرنچایز محبوب LoL است. با بررسی این بازی با یک گیمر همراه باشید.

پژواک فرار وارویک در Convergence: A League of Legends Story

اکو با دشمنان در Convergence: A League of Legends Story مبارزه می کند

در همین حال، استودیو Double Stallion بیشتر بر روی گیم پلی تمرکز کرد. Convergence: A League of Legends Story یک بازی دو بعدی Metroidvania است که در آن قهرمان داستان با مهارت های خود بر محیط های بازی غلبه می کند. ساختار بازی های Metroidvinian به گونه ای است که نقشه دنیای بازی دارای محیط های مختلفی است اما بازیکن از همان ابتدا قادر به کاوش در هر گوشه از نقشه بازی نیست. برعکس با گذشت زمان و کسب مهارت های جدید می تواند به محیط های قدیمی برگردد و بیشتر به کاوش بپردازد.

بررسی بازی با توجه به نسخه کامپیوتری انجام شده است

در نهایت، Convergence: A League of Legends Story را می توان یک بازی مستقل سرگرم کننده و شایان ستایش دانست که در بهترین حالت شما را به مدت چهار ساعت سرگرم خواهد کرد. سیستم مبارزات بازی جذاب و هیجان انگیز است و گشت و گذار بیشتر در سرزمین زن بی ثمر نمی ماند، اما عدم شخصیت پردازی و استفاده بهتر از عناصر Metroidvinia در دنیای بازی می تواند تجربه هیجان انگیزتر و تجربه عمیق تری را در اختیار شما قرار دهد. عمومی. اگر از طرفداران League of Legends هستید یا شخصیت های این دنیا را می شناسید، Convergence: A League of Legends Story می تواند تجربه خوبی را در اختیار شما قرار دهد.

از نظر بصری، Convergence: A League of Legends Story یک تجربه دو بعدی با گرافیک هنری زیبا است. نوع رنگ آمیزی محیط و تنوع طراحی آن ها حس خوبی را در حین انجام بازی به مخاطب القا می کرد همچنین انیمیشن های اکو کمبو و استفاده از مهارت های مختلف بسیار خوب طراحی شده و گیم پلی روان را در اختیار عموم قرار داده است. از نقطه نظر فنی، Convergence: A League of Legends Story مشکل خاصی ایجاد نمی کند و کاربران می توانند ساخت Double Stallion Studio را بدون افت فریم یا باگ های خاص تجربه کنند.

بخوانید  واکنش منتقدین به بازی Marvel's Spider-Man 2

سیستم نبرد بازی جذاب و هیجان انگیز است و از طریق آیتم ها و گجت های ارتقای مختلف می توانید مهارت ها و مبارزات خود را ارتقا دهید.

از این نظر، Convergence: A League of Legends Story یک بازی مینیمال مترویدیوین است. در حالی که دارای عناصر Metroidwinian است، به گونه ای نیست که شما را مجبور به کاوش مداوم در محیط های مختلف کند. علاوه بر این، کاوش بیشتر در محیط، موارد مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد. برخی از این موارد موادی برای دستیابی به ابزارهای جدید در نظر گرفته می شوند. آیتم های تزئینی دیگری نیز وجود دارد، و در میان آنها مصنوعاتی نیز وجود دارد که چیزهایی مانند Rewind شخصیت Echo یا قدرت سفر در زمان را افزایش می دهد. بنابراین کاوش در محیط زیست توسط عموم مردم بی پاسخ نخواهد ماند و پاداش آن را خواهید گرفت. جوایزی که می تواند روند بازی را برای شما آسان تر و بهتر کند. با این تفاسیر، دنیای بازی و سرزمین زن آنقدر پتانسیل دارد که تیم سازنده می تواند از آن یک بازی تمام عیار Metroidvinia بسازد و صرفاً از عناصر این سبک الهام نگیرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر