بازی‌های Oxenfree 2، The Queen’s Gambit Chess، بازی‌های تابستانی نتفلیکس را هدایت می‌کنند.



پس از راه‌اندازی Mighty Quest Rogue Palace در همکاری با یوبی‌سافت – و تایید اینکه بیش از 100 بازی برای این سرویس در حال توسعه هستند – نتفلیکس گیمز لیست بعدی بازی‌هایی را که برای برنامه‌های موبایل نتفلیکس عرضه می‌شوند، معرفی کرد، فهرستی که اولین عنوان بازی آن را شامل می‌شود. : Oxenfree 2

Oxenfree 2 در تاریخ 12 ژوئیه بر روی کنسول ها و رایانه های شخصی و همچنین به طور انحصاری از طریق Netflix بر روی موبایل عرضه خواهد شد. داستان بازی پنج سال پس از پایان بازی اول اتفاق می افتد و داستان و بازیگران کاملاً جدیدی را دنبال می کند. این اولین نسخه داخلی بازی‌های نتفلیکس از زمان شروع این سرویس است، که پس از خرید شرکت توسعه‌دهنده Oxenfree Night School در سپتامبر 2021 منتشر شد.

بازی مجوز بعدی نتفلیکس نیز در ماه جولای عرضه خواهد شد، زیرا The Queen’s Gambit Chess در تاریخ 25 جولای به این سرویس ملحق خواهد شد. این بازی به طور طبیعی بر روی شطرنج تمرکز می کند، اما شخصیت ها و مکان های سریال نتفلیکس و همچنین حل معما را نیز در خود دارد. از صفحه شطرنج

مجموعه تابستانی Netflix Games همچنین شامل موارد زیر است:

  • طناب را روزانه ببرید (1 اوت)
    • برداشتی جدید از عنوان کلاسیک تلفن همراه که تجربه کامل Cut The Rope را به همراه یک معمای روزانه جدید برای حل خواهد داشت. این نسخه انحصاری بازی های نتفلیکس است.
  • WrestleQuest (8 اوت)
    • تبلیغ شده توسط توسعه دهنده Mega Cat Studios هفته گذشته، نسخه موبایل بازی RPG نوبتی با موضوع کشتی حرفه‌ای، در انحصار Netflix Games خواهد بود.
  • Lego Legacy: Heroes Without Box (“آینده”)
    • یک بازی RPG با تم لگو که در آن بازیکنان بیش از 50 مینی فیگور از جمله هات داگ من، پرنسس آرجنتا و غیره را جمع‌آوری می‌کنند و می‌جنگند. این بازی انحصاری نتفلیکس است.
  • دنباله کاغذ (“آینده”)
    • ماجراجویی پازلی از بالا به پایین در دنیای کاغذی. بازیکنان عناصر جهان را به منظور ایجاد مسیر و حل پازل خم می کنند. نسخه موبایل Paper Trail انحصاری بازی‌های نتفلیکس است، اما برای Xbox Series X|S، PlayStation 4، PlayStation 5، Nintendo Switch و PC نیز عرضه خواهد شد.
بخوانید  بازی های پلی استیشن 5 را روی ماشین الکتریکی سونی بازی کنید

تمامی بازی های نتفلیکس از طریق اپلیکیشن موبایل نتفلیکس در دستگاه های iOS و اندروید در دسترس هستند. همه بازی‌های تحت پوشش Netflix Games را می‌توانید به صورت رایگان با اشتراک Netflix دانلود کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.