تعداد بازیکنان Sea of ​​Stars بیش از 4 میلیون نفر است


بازی RPG محبوب Sabotage's Sea of ​​Stars رکورد جدیدی را از نظر تعداد بازیکنان ثبت کرده است.

بازی نقش آفرینی Sabotage's Sea of ​​Stars در ماه آگوست برای رایانه های شخصی و کنسول ها منتشر شد و بلافاصله با استقبال گسترده منتقدان و گیمرها مواجه شد. این موفقیت در عملکرد بازی در سایر زمینه ها نیز منعکس شد. همانطور که در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم، این بازی از نظر تعداد بازیکن به رکورد جدیدی دست یافته است.

استودیو Sabotage اعلام کرد که Sea of ​​Stars کمتر از 4 ماه پس از انتشار به بیش از 4 میلیون بازیکن در همه پلتفرم ها دست یافته است. البته این بازی برای کاربران Xbox Game Pass، PC Game Pass و PlayStation Plus Extra و Premium نیز به صورت رایگان در دسترس است. بنابراین این تعداد بازیکن نشان دهنده میزان فروش نیست.

میزان فروش Sea of ​​Stars مشخص نیست. البته پیش از این استودیو Sabotage اعلام کرده بود که این بازی در هفته اول انتشار بیش از 250000 نسخه فروخته است. مدتی پیش، سازنده تایید کرد که در حال حاضر روی بسته الحاقی Throes of the Watchmaker کار می کند که ارتباط بین این بازی و The Messenger را بیشتر بررسی خواهد کرد.

بازی Sea of ​​Stars روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و رایانه شخصی قابل تجربه است. هنوز مشخص نیست بسته الحاقی بازی چه زمانی منتشر می شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Ed Boon: ویژگی های جدیدی به Mortal Kombat 1 اضافه خواهد شد