بررسی Realme 11 Pro Plus; دقیق بودن کافی نیست


حسگر اثر انگشت اپتیکال است و زیر صفحه نمایش قرار می گیرد. عملکرد سنسور متوسط ​​و کمی کندتر از رقبا است. به خصوص اگر صفحه نمایش همیشه روشن نباشد، گاهی اوقات اثر انگشت به درستی تشخیص داده نمی شود و باید صفحه را روشن کنید. در قسمت Realme Labs نیز می توان از عملکرد این سنسور برای اندازه گیری ضربان قلب استفاده کرد. این گوشی همچنین هیچ گواهی IP ندارد، بنابراین ما حتی شک داریم که این گوشی در برابر پاشش آب چقدر مقاوم است.

صفحه نمایش و بلندگوی Realme 11 Pro Plus

Realme 11 Pro Plus از صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED با رزولوشن 2420 در 1080 پیکسل و تراکم پیکسلی 394 پیکسل بر اینچ استفاده می کند. نرخ تازه‌سازی صفحه می‌تواند به 120 هرتز برسد و کاربر می‌تواند رفتار صفحه‌نمایش و حساسیت نوع محتوا را برای تغییر نرخ تازه‌سازی از طریق تنظیمات سفارشی کند.

گزینه Auto Select نرخ تازه سازی را به صورت تطبیقی ​​بین 60، 90 و 120 هرتز تغییر می دهد، اما با مکانیزمی عجیب، زیرا در بسیاری از برنامه های نصب شده توسط کاربر، نرخ تازه سازی به 60 هرتز محدود می شود، اما از سوی دیگر، زمانی که صفحه نمایش است. آپدیت نشده، نرخ رفرش روی 120 هرتز باقی می ماند، با انتخاب گزینه High می توان این محدودیت را حذف کرد اما باز هم نرخ رفرش بسته به محتوا تغییر می کند.

به عنوان مثال، هنگام تماشای یک فیلم، فرکانس 60 هرتز و هنگام پیمایش در قسمت های خاصی از رابط کاربری به 90 هرتز تغییر می کند، و در نهایت، گزینه Standard نرخ رفرش را به طور کلی روی 60 هرتز قفل می کند. بنابراین می توان گزینه High را موثرتر از گزینه Auto Select دانست.

بخوانید  منع استفاده از لوازم جانبی غیرمجاز در ایکس باکس از ماه آینده
تحریریه مجله بازی یک گیمر