نتفلیکس قصد دارد اسپین آف های Peaky Blinders و Wednesday را تولید کند


بلومبرگ گزارش داد که دو اسپین آف Peaky Blinders و یک اسپین آف چهارشنبه برای نتفلیکس در حال تولید هستند.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه می شویم که ظاهراً نتفلیکس قصد دارد محبوب ترین پروژه های خود را با تولید اسپین آف ها، دنباله ها و پیش درآمدهای جدید گسترش دهد. همانطور که بلومبرگ گزارش داد، این شبکه نتفلیکس در حال آماده سازی این یک اسپین آف از Peaky Blinders و اسپین آف چهارشنبه است.

به نظر می رسد طرفداران باید منتظر دو اسپین آف Peaky Blinders باشند. یکی از این دو سریال دنباله‌ای بر سریال اصلی خواهد بود که دهه‌ها پس از پایان داستان در بوستون قرن بیستم اتفاق می‌افتد. سریال دیگر بر روی شخصیت پولی گری، مادرسالار قبیله جنایتکار شلبی تمرکز دارد که هلن مک کروری آن مرحوم نقش خود را در سریال اصلی بازی کرد.

طبق گزارش ها، نتفلیکس در حال کار بر روی یک اسپین آف از این سریال در روز چهارشنبه است که ماجراهای عمو فاستر (با نقش آفرینی) را دنبال می کند. فرد ارمیسن در سری اصلی). غول استریم پس از اینکه سریال چهارشنبه به پربیننده ترین سریال شبکه تبدیل شد، فصل دوم آن را سفارش داد و مشتاق است تا دنیای سریال خانواده آدامز را گسترش دهد.

رسانه بلومبرگ گزارش می دهد که تولید انبوه در دنیای استخراج در حال بررسی است. هنوز جزئیاتی در مورد این نمایش وجود ندارد و ما نمی دانیم که آیا کریس همزوورث و گلشیفته فراهانی آیا برای تکرار نقش های قبلی خود برمی گردند یا نه؟ چندی پیش اعلام شد که فیلم Extraction 3 نیز در حال تولید است.

بخوانید  Shadow and Bone فصل 2 تاریخ انتشار تصاویر جدید اعلام شد

تحریریه مجله بازی یک گیمر