تصویر سریال The Last of Us بازیگران فصل دوم را نشان می دهد


اولین عکس بازیگران از فصل دوم The Last of Us منتشر شد که الی، دینا و جسی را در کنار هم نشان می دهد.

زمان زیادی تا آغاز تولید فصل دوم سریال The Last of Us در شبکه HBO باقی نمانده است و در حال حاضر بازیگران و عوامل فیلم در حال آماده شدن برای شروع فیلمبرداری در شهر ونکوور هستند. زارک از رستوران افغان کیچن به تازگی تصویر جدیدی را منتشر کرده است که بلا رمزی (HAS) ایزابل مرسده (دینا) مازینو جوان (جسی) کریگ مازن (نمایشگر و نویسنده) و ژاکلین لسکو با تعدادی از کارمندان رستوران (تهیه کننده) را نشان می دهد.

بازیگران فصل دوم سریال The Last of Us

مقایسه چهره بازیگران سریال The Last of Us با شخصیت های بازی

اگرچه شایعاتی مبنی بر به تعویق افتادن ساخت فصل دوم سریال The Last of Us به گوش می رسید، اما کریگ مازن مدتی پیش تایید کرد که تولید فصل بعد از 23 بهمن 1402 (12 فوریه 2024) آغاز خواهد شد. هنوز مشخص نیست که طرفداران چه زمانی باید منتظر بمانند تا الی و جول به ماجراجویی‌های خود ادامه دهند، اما HBO اخیراً تریلری برای برخی از آخرین کارهای آنها در سال 2024 منتشر کرده است که به بازگشت The Last of Us در سال 2025 اشاره می‌کند.

پیر پاسکالبازیگر سریال The Mandalorian در نقش جواهر بلا رمزی بازیگر سریال Game of Thrones در نقش الی جوان مازینو بازیگر سریال بیف در نقش جسی کیتلین دیوربازیگر سریال Booksmart در نقش ابی و ایزابلا مرسده بازیگر فیلم مادام وب در نقش دینا از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال The Last of Us به ایفای نقش می پردازند.

بخوانید  افزایش فروش بازی‌های The Last of Us پس از پخش سریال HBO

اگرچه فصل اول سریال The Last of Us داستان بازی اول را روایت می کند، اما فصل دوم تمام اتفاقات The Last of Us Part 2 را پوشش نمی دهد و داستان بازی دوم در چندین فصل روایت می شود. در گذشته نیل دراکمن اعلام کرد که فصل دوم این سریال نیز مانند فصل اول شامل تغییراتی می شود و یک اقتباس ساده نخواهد بود. کریک مازن می گوید که هیچ یک از شخصیت های سریال در امان نخواهند بود و “این احتمال وجود دارد که هر کسی در هر زمانی بمیرد.”

تحریریه مجله بازی یک گیمر