نقشه نمادین Nuketown Call Of Duty که از Lego Fortnite ساخته شده است



بازیکنان با Lego Fortnite جدید، یک حالت بقا با مارک لگو در Fortnite که کاملاً مشابه Minecraft بازی می‌کند، حیله‌گر می‌شوند. با تمام ابزارهای ساخت و ساز در حالت جدید، Redditor u/claudefeet یک بازآفرینی وفادار، هرچند دشوار، از نقشه Nuketown Call of Duty تولید کرده است.

این بازیکن ویدئویی از نسخه خود از COD's Nuketown، یک نقشه عجیب که در یک مرکز آزمایش هسته ای تنظیم شده است، منتشر کرد. نسخه Lego Fortnite خیابان‌ها، وسایل نقلیه و ساختمان‌های آشنا را نشان می‌دهد، اگرچه سازنده آن اشاره می‌کند که یک ساختمان و وسیله نقلیه هنوز کاملاً تمام نشده است.

بر خلاف حالت اصلی بتل رویال فورتنایت، لگو فورتنایت در حال حاضر اجازه PVP را نمی دهد، به این معنی که بازیکنان نمی توانند یک تیراندازی واقعی در این نسخه از Nuketown انجام دهند. حالت بازی نیز در این مرحله هیچ نقشه راه رسمی ندارد، بنابراین مشخص نیست که آیا PVP هرگز در نظر گرفته خواهد شد یا خیر.

اگرچه لگو فورتنایت تنها در اوایل ماه دسامبر منتشر شد، بازیکنان در حال حاضر با ابزارهای ساخت آن خلاق هستند. اوایل این ماه، یکی دیگر از کاربران ردیت، بازسازی قلعه نمادین ارباب حلقه ها، هلمز دیپ، را با استفاده از قطعات ساختمان قلعه لگو فورتنایت به نمایش گذاشت.

اگرچه Lego Fortnite به طور پیش‌فرض یک بازی بقا است، بازیکنان این گزینه را دارند که جنبه‌های بقا مانند گرسنگی یا دما را هنگام ایجاد یک دنیای جدید خاموش کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حالت جدید بازی Fortnite، راهنمای ما را بررسی کنید.

بخوانید  Paradox Interactive برای میزبانی این رویداد با Xbox همکاری کرده است

تحریریه مجله بازی یک گیمر