تریلر Overwatch 2 One Punch Man نگاه بهتری به پوسته های جدید می دهد

این رویداد با زمان محدود شامل شش چالش برای تکمیل خواهد بود و پس از تکمیل هر کدام، یک آیتم با موضوع One Punch Man دریافت خواهید کرد. آخرین قابلیت بازگشایی پوسته Mumen Rider Soldier 76 است.

بلیزارد سرانجام همکاری Overwatch 2 One Punch Man را کنار گذاشت و برای جشن گرفتن این رویداد، استودیو یک تریلر منتشر کرد که پوسته های الهام گرفته از انیمه را به نمایش می گذارد. بازیکنان می توانند این پوسته ها را طی یک رویداد محدود از 7 مارس تا 6 آوریل به دست آورند. لباس‌هایی که از One Punch Man الهام گرفته‌اند عبارتند از Doomfist در نقش Saitama، Genji در نقش Genos، Kiriko در نقش Terrible Tornado و Soldier 76 در نقش Mumen Rider.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

از هم اکنون تا 6 آوریل، می توانید پوسته های Doomfist، Kiriko و Genji One Punch Man را خریداری کنید که قیمت آنها متفاوت است. همچنین می‌توانید باندلی را که شامل هر سه پوسته و آیتم‌های مربوط به آن‌ها می‌شود، با قیمت 4400 سکه که معادل 44 دلار است، خریداری کنید. برای خرید باندل Doomfist X Saitama به 2500 سکه، 1900 سکه برای Genji X Genos Bundle و 2100 سکه برای Kiriko X Terrible Tornado باندل نیاز دارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رویداد کراس اوور، برای جزئیات بیشتر، حتماً راهنمای کراس اوور Overwatch 2 One Punch Man را بررسی کنید.

بخوانید  نمایش ویژگی های گرافیکی نسخه کامپیوتر Gotham Knights در تریلر تازه

با Saitama Doomfist در حال آماده کردن یک پانچ، و به دنبال آن تمام پوسته های متقاطع که یک ژست انیمه مانند را نشان می دهند. با پیشرفت تریلر، نگاه عملی تری به نحوه ظاهر این پوسته ها در عمل به ما داده می شود.

تریلر باز می شود

تحریریه مجله بازی یک گیمر