تجربه نسخه بتای The Finals توسط ۷.۵ میلیون بازیکن


استودیو Embark با انتشار توئیت جدیدی اعلام کرد که ۷.۵ بازیکن بتای عمومی بازی شوتر چندنفره The Finals را تجربه کردند.

نظر به اینکه آثار شوتر مولتی‌پلیر زیادی در بازار وجود دارد، بازی‌های جدید این سبک برای دستیابی به موفقیت پایدار کار دشواری در پیش خواهند داشت. هنوز معلوم نیست که آیا بازی The Finals استودیو Embark می‌تواند به موفقیت برسد یا خیر، اما آمارهای جدید نشان می‌دهند که نسخه بتای بازی با استقبال قابل‌توجه بازیکن‌ها مواجه شده است.

بتای عمومی بازی The Finals اخیرا برای بیش از یک هفته در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت. اکنون در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که این نسخه موفق به جذب گیمرهای زیادی شده است. استودیو Embark با انتشار توئیت جدیدی گفت که بتای عمومی بازی توسط بیش از ۷.۵ میلیون بازیکن تجربه شده است. توسعه‌دهندگان می‌گویند که درحال‌حاضر تمام تمرکزشان روی «اصلاح و بهبود» مشکلاتی معطوف شده است که گیمرها در این مدت شناسایی کردند.

بازی THE FINALS برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر مراحل تولید را پشت سر می‌گذارد، اما هنوز تاریخ دقیق عرضه آن مشخص نیست. استودیو Embark درحال‌حاضر روی بازی PvPvE شوتر دیگری با نام ARC Raiders نیز کار می‌کند که تاریخ انتشار آن نیز تعیین نشده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  نقد و بررسی فیلم Causeway | جنیفر لارنس و درام روانشناختی