تبریک Destiny 2 از چند جهت بهبود یافته است

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی

برای کمک به حفظ پیشرفتی که در هر فصل انجام می‌دهید، “تاریخچه فصلی اخیر” شما در قسمت جدیدی از صفحه سفر نمایش داده می‌شود، تصویر زیر، که در فصل 21 معرفی شده است. این نه تنها شامل امتیاز تقدیر و ارسال شما می‌شود بلکه پیروزی فصلی، چالش های فصلی و رتبه های نگهبان شما.

صفحه سفر جدید Destiny 2 در فصل 21
صفحه سفر جدید Destiny 2 در فصل 21

در حال پخش: یک متخصص اسلحه به بازی Destiny 2: Lightfall Guns واکنش نشان می دهد

در نهایت «در هفته های آینده» لوح جدیدی به نام «بهترین لباس پوشیده» معرفی خواهد شد. به این «واجد شرایط بودن» به‌روزرسانی‌شده برای ستایش براساس مشارکت در فعالیت‌ها ملحق می‌شود، که به نظر تلاشی برای جلوگیری از پخش هرزنامه توسط بازیکنانی است که سیستم را بازی می‌کنند.

ثبت نام کنید یا وارد شوید

تجلیل یک عنصر جدید بالقوه هیجان‌انگیز در دوران Lightfall در Destiny 2 بود، زیرا قرار بود راهی برای شناسایی سایر بازیکنانی باشد که ممکن است مفید باشند یا به‌طور دیگری به یک تجربه مثبت کمک کرده باشند. با این حال، واقعیت نحوه عملکرد سیستم، یکی از مواردی است که بازیکنان بدون توجه به هرزنامه‌های خود هرزنامه می‌فرستند، تا حدی به دلیل ارتباط آنها با سیستم‌های پیشرفت. Bungie قبلاً تغییراتی را در نحوه محاسبه ستایش‌ها در رتبه‌های نگهبان ایجاد کرده است، اما تغییرات بیشتری نیز در راه است.

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

اندازه:

بخوانید  سازنده انیمیشن What If Marvel را ترک کرده است

اما مسئله دیگر مربوط به رتبه های بالاتر نگهبان است. تغییری در فصل 21 در مورد تقدیرنامه‌های رهبری لازم برای رسیدن به رتبه‌های 10 و 11 اتفاق می‌افتد، زیرا شمارش ماسبق برای فصل شروع می‌شود. این بدان معنی است که هر تقدیری که دریافت می کنید در حالی که هنوز در رتبه های پایین تر هستید، پس از رسیدن به آن دو رتبه آخر، شمارش می شود.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

واضح است که تقدیرنامه ها هنوز برای تحقق هدف خود به کار بیشتری نیاز دارند. همانطور که می‌دانید، پیاده‌سازی اولیه آنها باعث شد بازیکنان عادت‌های بدی را در خود ایجاد کنند و به طور کامل هر حسی را در پشت آنها تضعیف کرد، اما این تغییرات حداقل قدمی در مسیر درست به نظر می‌رسد.

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

تعداد ستایش‌هایی که در هر فصل دریافت می‌کنید بازنشانی می‌شود، در حالی که تنها درصدی از امتیاز تقدیر شما فصل به فصل از بین می‌رود. تفکیک تقدیر شما (یعنی تفکیک بین دسته‌های مختلف ستایش‌هایی که دریافت می‌کنید) از فصلی به فصل دیگر همراه با امتیاز شما پیگیری می‌شود.