اعلام تاریخ اکران بالرین با بازی آنا دی آرماس از دنیای جان ویک

بالرین بین قسمت‌های سوم و چهارم جان ویک اتفاق می‌افتد و داستان یک بالرین قاتل را دنبال می‌کند که قاتلی را که خانواده‌اش را کشته‌اند، شکار می‌کند. لن وایزمن، کارگردان فیلم Underworld و Total Recall کارگردانی Balerina را بر عهده داشت. وی نگارش فیلمنامه این فیلم اکشن را بر عهده دارد شی هیتنفیلمنامه نویس جان ویک: فصل 3 – پارابلوم و رازیانه زمردنویسنده فیلم زن جوان امیدوار کننده بود.

آنا دی آرماس نقش اصلی فیلم بالرین را بازی می کند، اما اطلاعاتی از نقش این شخصیت و داستان او منتشر نشده است. ریوز کیانو مثل جان ویک ایان مک شین مانند وینستون اسکات، لنس ردیک مثل شارون آنجلیکا هیوستون در نقش کارگردان، نورمن ریداس، کاتالینا ساندینو مورنو و گابریل برناز جمله بازیگران فیلم بالرین هستند و به ایفای نقش پرداختند.

تاریخ اکران فیلم Lionsgate بالرین، اسپین آف سریال اکشن جان ویک با بازی آنا دی آرماس، رسما تایید و اعلام شد.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونتاریخ اکران فیلم بالرین تایید و اعلام شد. لاینزگیت اعلام کرده است که فیلم اکشن بالرین با بازی آنا دی آرماس که در واقع اولین اسپین آف از مجموعه فیلم های جان ویک است، در تاریخ 7 ژوئن 2024 (17 ژوئن 1403) به نمایش در خواهد آمد. مدتی است که فیلم John Wick: Chapter 4 در سینماها اکران شده و فروش جهانی این فیلم به طور رسمی از مرز 250 میلیون دلار عبور کرده است، بنابراین مجموع فروش جهانی 4 قسمت از سری فیلم های جان ویک افزایش می یابد. 833 میلیون دلار

بخوانید  سوییچ 2، یک شخصیت جدید، رونمایی از GTA 6 و چیزهای بیشتری که برای سال 2023 برنامه ریزی می کنیم