تاخیر تعویض سلاح جدید Destiny 2 به زودی فراخوانی می شود

به عنوان بخشی از آخرین وصله Destiny 2، Bungie برای محدود کردن اکسپلویتی که به بازیکنان اجازه می‌داد آسیب‌های قابل توجهی بیش از آنچه در نظر گرفته شده بود، تعدیل سلاح را اعمال کند. اما نتیجه نهایی برای برخی از بازیکنان، حتی آنهایی که از این اکسپلویت استفاده نمی کنند، می تواند پنجره ای خسته کننده باشد که در آن نمی توانید سلاح خود را شلیک کنید. Bungie اکنون جزئیات بیشتری در مورد دلیل ایجاد این تغییر ارائه کرده و به طرفداران اطمینان داده است که این تاخیر را کاهش خواهد داد.

با این حال، با تأخیر دو ثانیه ای، او می گوید اکنون اطلاعات کافی برای کاهش این تاخیر به یک ثانیه دارد. این تغییر اندکی پس از شروع فصل 21 که برای 23 می برنامه ریزی شده است، معرفی خواهد شد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



دستاورد تفنگ ساچمه ای شامل حمله به یک رئیس، باز کردن موجودی خود، جابجایی بین یک تفنگ ساچمه ای و یک تفنگ ساچمه ای دیگر (مخصوصاً سوارکار چهارم)، سپس تخلیه آن روی دشمن بود. انجام این کار به درستی و تحت شرایط مناسب می‌تواند به‌جای برخوردهای بالقوه چند دقیقه‌ای، در یک چشم به هم زدن رئیس‌های دشمن را از بین ببرد. همانطور که در این ویدیو مشاهده می شود، حداقل دو هفته است که این موضوع شناخته شده است:

برای جلوگیری از این امر، پچ 7.0.5.3 پس از تعویض یک اسلحه در موجودی شما یک تاخیر پیاده سازی کرد: به مدت دو ثانیه پس از تعویض، سلاح جدید نمی تواند شلیک شود. این به طور موثر کسانی را که تلاش می کنند از این اکسپلویت استفاده کنند تضعیف می کند، اما تعویض سلاح و سپس مجبور شدن بدون شلیک سلاح برای دو ثانیه کامل نیز آزاردهنده است. این در نهایت مشکلی است که تنها گروه نسبتاً کوچکی از گیمرها را تحت تأثیر قرار می دهد، زیرا این نوع رفتار برای بسیاری از افراد رایج نیست، زیرا به اتصال سریع اینترنت و رایانه نیاز دارند. اما Bungie اکنون به جزئیات بیشتری در مورد دلیل ایجاد این تغییر پرداخته است و می گوید که سوء استفاده از تفنگ شاتگان تنها مشکلی نیست که باید به آن پرداخته شود.

بخوانید  Next Borderlands Game In "Active Development"

همچنین می‌توانید انتظار داشته باشید که Season of the Deep، همانطور که به آن گفته می‌شود، تغییرات و اضافات فراوان دیگری از جمله تجدید نظر در تعدادی از زره‌های عجیب و غریب، راه‌های جدید برای به دست آوردن زره‌های عجیب و غریب، و سلاح‌های قابل ساخت، پوسته‌های Strand جدید و موارد دیگر به ارمغان بیاورد.

“[T]تیم توسعه دهنده Destiny 2 در یک پست گفت: برای رسیدگی ایمن به مشکل اساسی، ما نیاز به معرفی تاخیر آتش جهانی در هنگام تعویض سلاح از طریق صفحه موجودی داشتیم. توییت. به دلیل تفاوت‌های شبکه‌ای بین بازیکنان و محیط‌ها، نمی‌توانیم تضمین کنیم که کوتاه‌ترین تأخیر ممکن باعث رفع این اکسپلویت شود.»

تحریریه مجله بازی یک گیمر