عمارت خالی از سکنه دیزنی: تریلر، تاریخ انتشار، بازیگران و هر آنچه در مورد آنها می دانیم



فیلم جدید Disney’s Haunted Mansion در تاریخ 28 جولای اکران می شود. به آن به عنوان یک طراحی مجدد فکر کنید. دیزنی اولین تلاش خود را برای ساخت مجموعه عمارت خالی از سکنه در سال 2003 انجام داد، اما این یک شکست انتقادی و تجاری بود. آیا شرکت از این اشتباه قبلی درس گرفته است؟

دیزنی دو رویکرد متمایز به فیلم‌های پرهزینه خود دارد. اولین مورد، گرفتن فیلم‌های انیمیشن کلاسیک و تبدیل آن‌ها به نمایش‌های اکشن زنده (یا در مورد شیر شاه، یک تماشای انیمیشن فوتورئالیستی) است. کیفیت این فیلم ها به شدت ناسازگار است و تا حد زیادی به این بستگی دارد که آیا می توان منبع منبع را بهبود بخشید. به همین دلیل است که اقتباس از کتاب جنگل فوق العاده بود. و همچنین به همین دلیل است که اقتباس شیر شاه بسیار بد بود.

روش دوم حتی کمتر از روش اول قابل اعتماد است. این در مورد سواری یا تجربه در پارک های موضوعی دیزنی و تبدیل آنها به فیلم های بلند است. کیفیت این فیلم ها نیز متناقض است. برای هر فیلم پرفروشی مانند دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه، نامزد اسکار، فیلمی مانند خرس های کشور را نیز دریافت می کنیم.

در اینجا همه چیزهایی است که تاکنون درباره عمارت جن زده دیزنی (2023) می دانیم.

تاریخ انتشار کی هست؟

Haunted Mansion قرار است در تاریخ 28 ژوئیه 2023 در سینماها اکران شود. تاریخ اکران پیش از این دو بار تغییر کرده است. دیزنی ابتدا در تاریخ 10 مارس و سپس 11 آگوست معرفی شد و سرانجام در 28 جولای به پایان رسید.

چه کسی در آن است؟

شخصیت اصلی گابی با بازی روزاریو داوسون است. او مادر تراویس (چیس دیلون) است و هر دو به عمارت همنام نقل مکان می‌کنند و متوجه می‌شوند که این عمارت خالی از سکنه است.

گابی تیمی از “متخصصان” را پیدا می کند تا عمارت را جن گیری کنند. او با یک کشیش (اوون ویلسون)، که سپس یک راهنمای تور ماوراء الطبیعه (لاکیت استنفیلد)، یک روانشناس (تیفانی هادیش)، و یک مورخ (دنی دویتو) را استخدام می کند.

بخوانید  9 شرکت کننده غافلگیر کننده احتمالی برای WWE Royal Rumble 2023

ارواح شامل مادام لئوتا (جمی لی کرتیس) و روح هت باکس (جرد لتو) می شود. از دیگر بازیگران برجسته می توان به دن لوی، حسن منهاج و وینونا رایدر اشاره کرد. به گفته دیزنی، Haunted Mansion دارای یک تاریخ و اسطوره شناسی دقیق در سطح فرنچایز دزدان دریایی کارائیب.

کارگردان کیست؟

کارگردان فیلم جاستین سیمین است، مردی که پشت فیلم ساندنس Dear White People و مجموعه تلویزیونی بعدی نتفلیکس قرار دارد. سیمین همچنین در حال ساخت یک سریال جنگ ستارگان درباره لاندو کالریسیان است که هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نشده است.

نویسنده کتاب کیتی دیپولد است که برای تلویزیون دیوانه و پارک ها و تفریحات کمدی نوشته است. او و پل فیگ فیلمنامه ریبوت تمام زنانه Ghostbusters را در سال 2016 نوشتند.

تریلر فیلم هست؟

وجود دارد! شما ایده بسیار خوبی از لحن فیلم دارید – مطمئنا ترسناک تر و ناراحت کننده تر از فیلم ادی مورفی، اما همچنین طعنه آمیز. اوون ویلسون، که با بازی در نسخه‌های مختلف از خودش امرار معاش خوبی می‌کند، به نظر می‌رسد که بازیگران کاملاً خوبی هستند. رفتار آرام و بی‌تفاوت او در کنار هم قرار گرفتن کاملی دارد. به زیر نگاه کنید.

یک پارک موضوعی کلاسیک

در اینجا یک درس کوچک تاریخ است. عمارت خالی از سکنه در سال 1969 در دیزنی لند افتتاح شد و یکی از آخرین جاذبه‌هایی بود که والت دیزنی قبل از مرگش در سال 1966 کنترل خلاقانه مستقیمی روی آن داشت. این عمارت بارها و بارها را پشت سر گذاشته است – ابتدا به عنوان یک نمایشگاه و موزه چیزهای عجیب. با این حال، زمانی که آن را برای اولین بار، آن را به عنوان یک جاذبه بود که در آن مهمانان سوار صدف شکل “Doom Buggies” ما امروز می شناسیم.

بخوانید  Diablo 4 در تاریخ 28 مارس به Game Pass می آید

برخی از تصور کنندگان می خواستند ترسناک باشد. تصورگران دیگر می‌خواستند سرگرم‌کننده باشد. و به دلیل ناتوانی آنها در سازش، عمارت جن زده در نهایت کمی از هر دو بود. یک راهروی عجیب و غریب از کوبیدن درها و صداهای جیغ در یک قسمت از سواری وجود دارد، و یک مهمانی قبرستان عظیم در قسمت دیگر. اتاق خواب ترسناک و نمادینی وجود دارد که در آن اتاق بدون دری که شما در آن هستید به نظر می رسد به سمت بالا کشیده می شود و با نمایان شدن جسدی که از سقف آویزان شده به پایان می رسد – که توسط یک میزبان ارواح جناس دوست که جذابیت را روایت می کند تضعیف می شود. . اتاق کششی در واقع یک آسانسور هوشمندانه طراحی شده است که شما را به سمت سواری واقعی پایین می آورد.

امروزه، این عمارت یک کلاسیک در نظر گرفته می‌شود – یک قطعه کلیدی از تاریخ پارک موضوعی و نمایشی عجیب از نبوغ آمریکایی. پر از جلوه های عملی و توهمات نوری است که بسیاری از آنها به دهه 1800 برمی گردد.

آیا ما قبلا آن را انجام نداده ایم؟

دیزنی در سال 2003 اقدام به ساخت فیلم عمارت خالی از سکنه کرد که در آن ادی مورفی به عنوان یک مشاور املاک انتخاب شد که خانواده خود را به عمارت نقل مکان می کند و درگیر داستان ارواح عشق گم شده می شود. این فیلم به عنوان یک کمدی ترسناک خانوادگی در نظر گرفته شده بود، اما در باکس آفیس شکست خورد. فیلم آینده دومین تلاش دیزنی برای اقتباس از عمارت خالی از سکنه خواهد بود و یک راه اندازی مجدد است که به فیلم اول ارتباطی ندارد.

اتصالات به پارک موضوعی سواری

بر اساس تصاویری که تاکنون منتشر شده است، لینک های واضحی به سواری اصلی وجود دارد. داستان فیلم در نیواورلئان جریان دارد. سواری اصلی در میدان نیواورلئان در دیزنی لند است. تماس های بصری به سالن تغییر پرتره و اتاق کشش چرخ و فلک وجود دارد. یک نوازنده ارگ ​​شبح‌آلود وجود دارد که از صحنه سالن رقص چرخ و فلک می‌آید. و یک عروس قاتل وجود دارد که احتمالاً به عروس جاذبه اشاره می کند – یک “بیوه سیاه” به نام کنستانس هاچاوی.

بخوانید  نمایش تیموتی شالامی در نقش باب دیلن در تصاویر فیلم A Complete Unknown

شخصیت کرتیس، مادام لئوتا، زنی است که در گوی کریستالی در اتاق نشستن سواری قرار دارد. و شخصیت لتو، روح هت باکس، در ابتدا برای چند ماه در حال حرکت بود و سپس برای چندین دهه به دلیل مشکلات فنی ناپدید شد. The Imagineers آن را در سال 2015 به جاذبه بازگرداند.

رتبه بندی

عمارت خالی از سکنه جدید دارای رتبه PG-13 است. نسخه 2003 دارای رتبه PG بود.

جهنم توسعه

برای سال‌ها، یک فیلم Haunted Mansion دیگر در دست ساخت بود. گیلرمو دل تورو، کارگردان هزارتوی پان، شکل آب و حاشیه اقیانوس آرام، مشغول کار بر روی فیلمنامه ای برای یک فیلم عمارت جن زده با محوریت روح هت باکس است. فیلم ترسناک بود – هرکسی که مرد رنگ پریده در هزارتوی پان را دیده باشد، می داند که دل تورو در ایجاد کابوس های دوران کودکی تخصص دارد. اما این پروژه حتی پس از اینکه رایان گاسلینگ نقش اصلی را بازی کرد، هرگز از آب درآمد. و در سال 2019، دل تورو اعتراف کرد که پروژه احتمالاً مرده است. این فیلم جدید که بدون دخالت خلاقانه دل تورو ساخته شده است، احتمالاً قرارداد را امضا می کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر