بیش از نیمی از بازیکنان Call Of Duty: MW2 از تنظیمات دسترسی بازی استفاده کردند


یک جدید وبلاگ اکتیویژن جزئیات برخی از تنظیمات دسترسی فعلی Call of Duty: Modern Warfare 3 و همچنین آماری را ارائه می دهد که نشان می دهد تقریباً نیمی از بازیکنان تنظیمات خود را با استفاده از گزینه های دسترسی Call of Duty در سال گذشته شخصی سازی کرده اند.

در حالی که تمرکز اصلی وبلاگ بر برجسته کردن تنظیمات دسترسی Modern Warfare 3 است، Activision آمار جالبی را برای MW2 سال گذشته ارائه می‌کند که نشان می‌دهد بیش از نیمی از بازیکنان تنظیمات دسترسی گرافیکی خود را تنظیم کرده‌اند. این شامل تغییر تاری حرکت، میدان دید و حرکت دوربین است. بیش از 40 درصد از بازیکنان MW2 نیز ورودی Deadzone خود را سفارشی کرده اند.

Modern Warfare 3 امسال شامل همان گزینه‌های دسترسی است، اما دامنه سفارشی‌سازی را حتی بیشتر می‌کند، با ویژگی‌های کاملاً جدیدی مانند تستر چوب برای تنظیم بهتر ورودی منطقه مرده آنالوگ، حالت گرافیکی با کنتراست بالا و موتور کم. تنظیم استرس.

حالت کنتراست بالا MW3
حالت کنتراست بالا MW3

ناشر توضیح می دهد که تغییر ورودی منطقه مرده به بازیکنان اجازه می دهد تا تلاش و کنترل حرکتی خود را به خوبی تنظیم کنند و می گوید: “این به هر کسی که محدودیت هایی در حرکات دست دارد با گزینه های بیشتری برای یک تجربه راحت کمک می کند.” با کنتراست بالا، این حالت با به تصویر کشیدن متحدان به رنگ سبز آبی و دشمنان به رنگ قرمز و تنظیم در زمان واقعی به بازیکنان کم بینا کمک می کند. علاوه بر این، تنظیمات Low Motor Strain برای کاهش تلاش فیزیکی مورد نیاز هنگام بازی ارائه می‌شود. وقتی گیمرها این پیش‌تنظیم را فعال می‌کنند، فشار دادن یا نگه داشتن دکمه‌های کمتری مورد نیاز است و حساسیت افزایش می‌یابد.

بخوانید  Stellar Blade با حالت مورد انتظار عرضه می شود

Activision می‌گوید این گزینه‌های جدید به تنظیمات پیش‌فرض موجود می‌پیوندند تا «به همه کسانی که به ویژگی‌های دسترسی نیاز دارند سریع‌تر وارد بازی شوند».

Modern Warfare 3 همچنین یک به روز رسانی برای بهبود منوی تنظیمات بازی دریافت کرد، با تنظیماتی که اکنون برای شناسایی بهتر ویژگی های خاص، مانند برچسب های مربوط به تنظیمات موتور، بصری، صوتی و تنظیمات شناختی برچسب گذاری شده است. این تگ‌های جدید همچنین می‌توانند برای آسان‌تر یافتن تنظیمات خاص فیلتر شوند.

برای اطلاعات بیشتر درباره Modern Warfare 3، حتما رویداد Dune: Part 2 و جزئیات Operator Pack را بررسی کنید. یک به‌روزرسانی جدید بازی برای ایجاد چندین تغییر در حالت Zombies و تنظیم نحوه عملکرد Ghost Perk در حالت چندنفره وارد شده است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر