شایعات مربوط به مجموعه Gears of War دوباره قوت گرفته است


اخیرا شایعات مربوط به تولید و عرضه مجموعه بازی Gears of War دوباره قوت گرفته است.

طرفداران سری Gears of War مدتهاست که منتظر نسخه کلکسیونی هستند و به نظر می رسد چنین شایعه ای در پادکست ایکس باکس محور مطرح شود دور از ذهن نیست. مجموعه بازی Gears of War Marcus Fenix ​​شامل نسخه های بهبود یافته 3 قسمت اول سری Gears است، آثاری که در آن ها مارکوس فنیکس شخصیت اصلی است. هنوز مشخص نیست که آیا این مجموعه یک ریمستر کامل خواهد بود یا تنها با تغییرات ظاهری جزئی و نرخ فریم بالاتر.

شایعه ساخت نسخه Action Gears در سال 2015 آغاز شد، اما در پایان همان سال ضعیف تر و ضعیف تر شد. از آن زمان تا به امروز، این شایعه همچنان در حال تقویت و تکرار بوده است، اما هرگز به نتیجه نرسیده است. با این حال، همانطور که پادکست Double Barrel Gaming ادعا می کند، این نسخه در دست ساخت است. MrBoomStickXL، میزبان پادکست Double Barrel Gaming، ادعا کرد که نسخه Marcus Phoenix Collection “هزار درصد اینجا” و در حال توسعه است.

مجموعه بازی Gears of War

اگرچه طرفداران این سری بازی تردید دارند که دوباره به خلق این مجموعه امیدوار باشند، اما ممکن است این اثر هر چه زودتر منتشر شود؛ البته تا اینجای کار تمامی این اطلاعات در حد یک شایعه بوده و طرفداران باید منتظر باشند تا در ماه های آینده اخبار بیشتری فاش شود. این شایعه با شایعه قبلی که ساخت نسخه کلکسیونر را تایید می کرد و در ابتدای سال به آن اشاره شد، همخوانی دارد.

بخوانید  اکنون یک ماه رایگان از Paramount+ دریافت کنید

بیش از 17 سال از انتشار اولین نسخه Gears of War می گذرد و منطقی به نظر می رسد که Coalition یا استودیو دیگری سه نسخه اول را برای کنسول های جدید بسازد. همانطور که نتفلیکس ساخت یک فیلم جهانی Gears با تمرکز بر شخصیت مارکوس فینیکس را تایید کرده است، امکان انتشار Marcus Phoenix Collection Edition به همراه فیلم بسیار زیاد است.

پس از موفقیت بازی Halo The Master Chief Collection، طرفداران سری بازی Gears مشکوک بودند که چنین نسخه کلکسیونی منتظر Gears of War باشد. اگرچه راه اندازی مجموعه Master Chief شروع بدی داشت، اما این امکان وجود دارد که مجموعه Marcus Fenix ​​اثر درخشان تری باشد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر