اکنون یک ماه رایگان از Paramount+ دریافت کنید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

از هم‌اکنون تا ۲۶ آوریل، با استفاده از کد تبلیغاتی، می‌توانید یک ماه آزمایشی رایگان از Paramount+ دریافت کنید. لانه خرگوش هنگام ثبت نام

پس از پایان ماه رایگان خود، به طور خودکار به اشتراک پولی ارتقا می‌دهید که از 5 دلار در ماه برای مشاهده بدون آگهی یا 10 دلار در ماه بدون آگهی شروع می‌شود. یک گزینه بسته نرم افزاری نیز وجود دارد که شامل Paramount+ و Showtime با پشتیبانی آگهی با قیمت 12 دلار در ماه است.

این ویژه مصادف است با راه اندازی سری جدید انحصاری Paramount + Rabbit Hole با بازی کیفر ساترلند در نقش یک جاسوس شرکتی. اگر دلتان برای بازی ساترلند در نقش جک بائر در 24 تنگ شده است، این نمایش جدید احتمالا برای شما مناسب است.

پیشنهاد آزمایشی رایگان یک ماهه تا 26 آوریل در دسترس است و فقط برای حساب های جدید معتبر است. شما نمی توانید از پیشنهاد برای تمدید اشتراک فعلی خود استفاده کنید. با این حال، اگر واقعاً می خواهید از مزایای آزمایشی رایگان استفاده کنید، هیچ چیز مانع ایجاد یک حساب جدید نمی شود.

علاوه بر Rabbit Hole، می‌توانید سایر انحصاری‌های Paramount+ مانند Star Trek: Picard، Star Trek: Strange New Worlds، و مجموعه تلویزیونی Halo را به عنوان بخشی از آزمایش رایگان خود پخش کنید. این سرویس پخش همچنین نمایش هایی از شبکه هایی مانند CBS، Nickelodeon، و MTV و همچنین فیلم های Paramount Pictures مانند Top Gun Maverick و سری Scream را ارائه می دهد.

بخوانید  Dune 3 احتمالا ساخته خواهد شد