فروش Alan Wake 2 روی کنسول ها رضایت بخش بود


طبق اطلاعات منتشر شده توسط تحلیلگر صنعت بازی های ویدیویی، بازی Alan Wake 2 نزدیک به 850000 نسخه بر روی کنسول ها فروخته است.

بازی Alan Wake 2 پس از انتشار در ماه اکتبر مورد تحسین بسیاری از منتقدان قرار گرفت، اما با توجه به اینکه این اثر در لیست آمار فروش ماه اکتبر یا نوامبر قرار نگرفت و سکوت استودیو Remedy Entertainment و کمپانی Epic Games، این سوال برای خیلی ها پیش آمد که آیا Alan Wake 2 با وجود اینکه مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، فروش خوبی داشت یا خیر؟

طبق آخرین اندازه گیری های آماری، این اثر فروش خوبی داشت. اسکله هاردینگ رولاین تحلیلگر صنعت بازی اعلام کرد که Alan Wake 2 تا پایان نوامبر به 850000 نسخه در Xbox Series X خواهد رسید. Xbox Series S و PlayStation 5 فروخته شد. هنوز مشخص نیست نسخه PC چقدر فروش داشته است، اما به نظر می رسد تا زمان اعلام آمار فروش، تعداد آن به یک میلیون رسیده است.

طبق ادعای پیرز، کاهش قیمت (که تاکنون چندین بار اتفاق افتاده است) و امکان اضافه شدن بازی به سرویس های بازی می تواند فروش Alan Wake 2 را افزایش دهد. علاوه بر این، انتشار Alan Wake 2 باعث افزایش فروش Alan Wake Remastered در اکتبر و نوامبر.

Remedy Entertainment اخیراً قابلیت NewGame Plus را در به‌روزرسانی به Alan Wake 2 اضافه کرده است و استودیو در حال حاضر در حال کار بر روی دو بسته الحاقی برای این بازی است که قرار است در سال 2024 منتشر شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  جنگ ستارگان: شوالیه‌های جمهوری قدیمی، دودویی‌های قدیمی فرنچایز را محو و تایید می‌کند