خدمه خارج شده و سرورها در پایان مارس 2024 خاموش می شوند



یوبی سافت The Crew را از تمام ویترین های دیجیتال حذف کرد. علاوه بر این، سرورهای آنلاین در 31 مارس 2024 بسته خواهند شد.

در صفحه استیم برای The Crew، یوبی‌سافت پیامی در رابطه با حذف بازی از فهرست منتشر کرده است: «The Crew دیگر در فروشگاه Steam در دسترس نیست. “همه نسخه ها و محتوای اضافی The Crew دیگر برای خرید در دسترس نیستند. بازی تا 31 مارس 2024 برای همه دارندگان The Crew قابل بازی خواهد بود. پس از این تاریخ، سرورهای بازی خاموش می شوند، به این معنی که بازی متوقف نخواهد شد. در دسترس تر باشد.”

اگر به سایت بازی مربوطه بروید PSN صفحه، فقط یک پیغام خطا نمایش می دهد. اگرچه شما نمی توانید بازی را به صورت دیجیتالی بر روی آن خریداری کنید فروشگاه مایکروسافت بعلاوه، همچنان می‌توانید آن را از طریق Ubisoft+ روی Xbox One و Xbox Series X|S بازی کنید.

از آنجایی که The Crew به یک اتصال همیشه آنلاین نیاز دارد، پس از آفلاین شدن سرورها، بازی کاملا غیر قابل بازی خواهد بود، از جمله کمپین تک نفره آن.

در حال حاضر، The Crew 2 تحت تاثیر قرار نگرفته و همچنان در تمام ویترین های دیجیتال موجود است. آخرین ورودی این فرنچایز، The Crew Motorfest، در ماه سپتامبر منتشر شد. Motorfest نتایج قابل توجهی بالاتری دریافت کرد ارزیابی نمرات نسبت به بازی اصلی یا دنباله آن.

در بررسی The Crew از GameSpot، گفتیم: «وقتی برای پیدا کردن افرادی که به صورت آنلاین به خدمه‌تان بپیوندند، تلاش می‌کنید، از گرافیک قدیمی خودداری می‌کنید، و سرتان را برای هوش مصنوعی و گاهی اوقات فیزیک غیرقابل پیش‌بینی تکان می‌دهید، متوجه می‌شوید: خدمه اینطور نیست. بعد از همه خوب وقتی به دلیل مشکلات سرور نمی توانید بازی کنید، یک بازی جدید برای بازی پیدا می کنید و The Crew را در غبار خود رها می کنید. “

بخوانید  L'histoire vraie du film Summons et la maison hantée des perons !

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر