بسته Itch.io Palestine Relief به کودکان غزه کمک می کند و شامل بیش از 300 بازی است

توسعه دهندگان بازی گرد هم آمده اند تا مجموعه عظیمی از بازی های ویدیویی را در سایت itch.io ایجاد کنند تا برای شهروندان فلسطینی تحت محاصره غزه پول جمع آوری کنند. تمام سود به صندوق امداد کودکان فلسطین (PCRF) اهدا خواهد شد.

Palestine Relief Bundle 373 بازی را با قیمت 8 دلار در اختیار شما قرار می دهد (البته اگر بخواهید می توانید بیشتر بپردازید). شامل پلتفرمر بامزه A Short Hike، ماجراجویی موزیکال Wandersong و بازی 2D Zelda Anodyne است. این باندل همچنین شامل تعدادی بازی نقش آفرینی رومیزی است، مانند قاب Apocalypse متمرکز بر روبات و سیم کارت مزدور ماوراء الطبیعه Fist.

این مجموعه از هدف اولیه خود 100000 دلار و هدف دوم آن 250000 دلار فراتر رفت. در حال حاضر، او بیش از 323,000 دلار جمع آوری کرده است و قصد دارد 500,000 دلار جمع آوری کند. این بسته تا 11 روز آینده در زمان نگارش در دسترس است. توسعه دهندگان مجموعه مشابهی را برای فلسطین در سال 2021 ایجاد کردند که کمک های مالی را برای آژانس امداد و کار سازمان ملل جمع آوری کرد. سایر بسته‌های itch.io دلایلی مانند عدالت نژادی و اوکراین را پشتیبانی کرده‌اند.

مأموریت PCRF «ارائه کمک های پزشکی و بشردوستانه به طور جمعی و فردی به کودکان در شام، صرف نظر از ملیت یا مذهب آنها» است. این سازمان در حال حاضر در حال جمع آوری کمک های مالی برای ارائه کمک های اضطراری در غزه، تامین تجهیزات پزشکی، غذا، آب پاک و خدمات بهداشت روان است. اگر به دنبال سازمان های دیگری برای کمک مالی هستید، می توانید لیست 2021 GameSpot را بررسی کنید.

بخوانید  16 MORE Things You STILL Didn't Know In Zelda Tears Of The Kingdom

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر