طبق گزارش ها، هدست 3500 دلاری ویژن پرو اپل از زمان عرضه با تقاضای کمی روبرو شده است

به گفته مینگ-چی کو، تحلیلگر اپل (از طریق IGN)، ظاهراً Apple Vision Pro، یک هدست واقعیت ترکیبی با قیمت 3500 دلار، فروش چندان خوبی ندارد و تقاضا برای دستگاه با فناوری پیشرفته کمتر از حد انتظار است. طبق گزارش ها، این امر باعث شد تا اپل به میزان قابل توجهی تولید خود را کاهش دهد و گفته شد که تقاضا برای این دستگاه در ایالات متحده کم است.

ShockedTimCookachu.jpg
ShockedTimCookachu.jpg

بر اساس این گزارش، اپل محموله های Vision Pro خود را به 400,000 تا 450,000 دستگاه کاهش داده است و مینگ-چی کو حدس زده است که این شرکت ممکن است مدل ارزان تر Vision Pro را در سال 2025 عرضه نکند. ادعا شده است که اپل یک سال پیش بینی کرده است. مینگ چی کو می نویسد: «چالش برای Vision Pro این است که به کمبود برنامه های کاربردی، قیمت و راحتی هدست رسیدگی کند، بدون اینکه تجربه کاربری یکپارچه را به خطر بیندازد.

در راه اندازی آن، بازبینان سخت افزار چشمگیر داخل اپل ویژن پرو را تحسین کردند و در عین حال به کاستی های جدی اشاره کردند. قیمت بالا واضح ترین نقطه انتقاد بود، اما عمر باتری ضعیف، کمبود برنامه های کاربردی در روز راه اندازی، و اشکالات عملکرد نشان داد که اپل چگونه به مخاطبان خاص از فناوران خدمات ارائه می دهد. داوران موافق بودند که Vision Pro نگاهی وسوسه‌انگیز به آینده محاسبات واقعیت ترکیبی ارائه می‌دهد، اما آینده‌ای که توسط جایگزین‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر تحت الشعاع قرار می‌گیرد.

به طور جداگانه، سونی در ماه فوریه فاش کرد که قصد دارد تا اواخر سال جاری سازگاری با رایانه شخصی را به هدست PlayStation VR2 خود اضافه کند.

بخوانید  حجم ۱۱۸ گیگابایتی نسخه پلی استیشن 4 بازی God of War Ragnarok

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر