حجم ۱۱۸ گیگابایتی نسخه پلی استیشن 4 بازی God of War Ragnarok

پیش از این فضای موردنیاز این بازی روی کنسول نسل هشتمی سونی، ۹۰٫۶ اعلام شده بود. نقد‌ها و نمرات بازی God of War Ragnarok در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) منتشر خواهد شد.

بازی God of War Ragnarok در تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان) در دسترس کاربران کنسول‌های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 قرار خواهد گرفت. باتوجه‌به نزدیکی زمان عرضه رسمی بازی، در فاصله روزهای باقی‌مانده اطلاعات زیادی از این بازی در حال منتشر شدن است. روز گذشته استودیو سازنده یک ویدیو ۱۰ دقیقه‌ای از این اثر را که به نخستین قسمت از پشت صحنه بازی و توضیح روند ساخت آن می‌پردازد، منتشر کرد. حال در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، باتوجه‌به دسترسی زودهنگام برخی افراد به این اثر، حجم مورد نیاز برای نصب بازی روی کنسول پلی استیشن 4 مشخص شده است.

ساعاتی قبل، یک اکانت در توییتر با نام lfnoelb با انتشار یک تصویر که شما عزیزان در بالا مشاهده کردید، فضای لازم برای نصب این بازی روی کنسول پلی استیشن 4 را با دیگران به اشتراک گذاشت. به‌نظر می‌رسد برای تجربه بازی God of War Ragnarok روی این کنسول نیاز به ۱۱۸٫۵۰۹ گیگابایت فضای خالی خواهیم داشت. عدد منتشر‌شده تقریبا دو برابر بزرگ‌تر از حجم بازی God of War است که در سال ۲۰۱۸ برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد. این اثر حدود ۴۵ گیگابایت از فضای کنسول را اشغال می‌کرد.

تصویر منتشر‌شده در توییتر که نشان‌دهنده حجم بازی God of War Ragnarok روی کنسول پلی استیشن ۴ است

باتوجه‌به صحبت‌های سانتا مونیکا مبنی بر بزرگ‌تر بودن این اثر نسبت به تصورات اولیه سازندگان و وجود گزارش‌های تایید‌نشده‌ای که نشان از پرمحتوا بودن بازی دارد، حجم منتشر‌شده و اندازه‌ بزرگ‌تر بازی نسبت به نسخه قبلی، چندان تعجب‌آور نیست. به احتمال زیاد حجم ذکر‌ شده شامل آپدیت روز اول بازی که حجمی معادل ۱۸ گیگابایت دارد نیز می‌شود. پیرامون حجم بازی روی کنسول پلی استیشن 5 نیز سوالاتی وجود دارد. تا زمان اعلام رسمی آن باید منتظر بمانیم.

بخوانید  ایسوس از مانیتور گیمینگ فوق عریض ROG Swift OLED رونمایی کرد

نظر شما عزیزان چیست؟ دیدگاه‌ها و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر به اشتراک بگذارید.



منبع

به‌تازگی حجم مورد نیاز نسخه پلی استیشن 4 بازی God of War Ragnarok مشخص شده است که کاربران باید فضای زیادی را برای نصب این بازی خالی کنند.