بررسی گنج خرچنگ دیگر – حلقه شلدن

برای اینکه این روزها به عنوان یک بازی Souls برجسته شود، یک بازی یا باید به ارتفاعات مشابه همنام این ژانر در زمینه گیم پلی برسد یا یک چرخش جدید و جذاب در ژانر داشته باشد. در حالی که Another Crab's Treasure در جبهه جنگ نزدیک می شود، پلتفرم سه بعدی عالی آن به متمایز کردن آن کمک می کند. ترکیب این عناصر گیم پلی با داستانی معتبر، شاید آهسته شروع، درباره خرچنگی به نام کریل، که به عنوان یک فرد تنها شروع می کند و فقط می خواهد پوسته اش را جمع کند و به خانه بازگردد، اما در عوض درک بیشتری از اقیانوس وسیع پیدا می کند. برای برداشتی سرگرم کننده از این ژانر

بازی با بازپس گیری پوسته کریل به عنوان مالیات توسط یک پادشاه ثروتمند آغاز می شود، اما این تنظیمات عمدتاً به عنوان بهانه ای برای فرستادن او به شکار گنج در سراسر اقیانوس استفاده می شود. داستان Kril در Another Crab's Treasure یکی از جنبه‌های قوی بازی است، اگرچه در ابتدا به عنوان داستانی در مورد خارج شدن کریل از روال عادی خود و یافتن هدف جدید ارائه شد، اما در نهایت به مشکلات آلودگی اقیانوس می‌پردازد و داستان را به یک تاریکی می‌برد. مکان معتبر جایی که کریل در پایان به پایان می رسد یکی از آن پایان های شاد بیش از حد نیست، بلکه مکان بسیار پیچیده تری است که به برخی از تم های پررنگ تر بازی صادق است.

در حال پخش: گنج خرچنگ دیگر – تریلر

بازی به سطوح بزرگی تقسیم می‌شود که هم با دشمنان و هم چالش‌های پلتفرمینگ پر شده است، که برای یافتن یک هدف، مانند یک تکه نقشه گنج یا رسیدن به یک سازه دور، باید آنها را جستجو کنید. سطوح به خوبی طراحی شده اند، مبارزات و پلتفرمینگ به خوبی در کنار هم قرار می گیرند. در چند مکان وجود دارد که وحشیگری Another Crab's Treasure در آن زیاده روی می کند – مانند هنگام بازی در بخش های پلتفرم که توسط دشمنان دور زده نادیده گرفته شده است – که منجر به افزایش سختی ناخواسته می شود. تلاش برای پیمایش در این مناطق بدون حمله‌های دامنه‌دار که یک سوم سلامتی شما را از بین می‌برند، از سختی به ناامیدکننده تبدیل می‌شود، اما فقط در موارد معدودی اتفاق می‌افتد.

گنج خرچنگ دیگری راهنمایی بسیار کمی در این سطوح باز ارائه می دهد. نه نشانگر هدفی وجود دارد و نه جایی که بتوانید با یک نگاه ببینید هدف فعلی شما چیست. تنها جهت از صحنه های برش می آید که در آن شخصیت ها هدف بعدی شما را توضیح می دهند، یا با صحبت با شخصیت های سطح، که در بیشتر مواقع خوب است. با این حال، چند مورد وجود داشته است که چیزی به سادگی دیدن لنز فعلی می تواند سردرد را نجات دهد.

برای مثال، در منطقه کارخانه، می‌توانید پازلی را پیدا کنید که به بخش بعدی نقشه منتهی می‌شود، و در حالی که اگر زودتر آن را پیدا کنید، می‌توانید با آن تعامل کنید، در واقع نمی‌توانید آن را حل کنید. اما از آنجایی که نتوانستم هدف فعلی خود را تأیید کنم، مشخص نبود که باید به جای دیگری بروم. سردرد دیگر استفاده از آهنربا برای پلت فرم است. به طور طبیعی، برای انجام این کار به یک پوسته فلزی نیاز است، اما شما همچنین باید دکمه بلوک را نگه دارید تا فعال شود، که NPC نزدیک خوشحال است که به شما نمی گوید، بازتابی از شخصیت پردازی دور از شخصیت های موجود در Another Crab's. گنج، اگرچه در اینجا به دلیل ناامیدی مکانیک نامشخص جذابیت خود را از دست می دهد. این سکسکه های کوچک طراحی سطح را که در غیر این صورت به طور کلی محکم است و به طور کلی شما را بدون نیاز به نشانگرهای هدف راهنمایی می کند، کاهش می دهد.

با این حال، این پلتفرم به لطف یک رویکرد ساده تر آواز می خواند. مجموعه ابزار محدودی دارید که به شما امکان می‌دهد بین امتیازها مبارزه کنید، از روی قطره‌های خطرناک بپرید و روی توری‌ها بالا بروید، که همگی در اوایل ماجراجویی معرفی شده‌اند. در عوض، چالش‌های پلتفرمینگ از اضافه کردن موانع سخت‌تر و طولانی‌تر کردن بخش‌های پلتفرمینگ به وجود می‌آیند که این خواسته‌ها بر مهارت‌های پلتفرمینگ شما افزوده می‌شود. همچنین در مورد پلتفرم کردن فضای کمی برای تکان دادن وجود دارد، زیرا زمین خوردن به جای اینکه فوراً شما را بکشد، تنها بخشی از سلامتی شما را می گیرد و به اندازه کافی یک شبکه ایمنی فراهم می کند که لازم نیست آهسته آن را بردارید و در عوض می توانید اجازه دهید جنبش واقعاً شتاب ایجاد می کند. چند مورد وجود داشت که اشیاء موجود در محیط حرکت من را به گونه‌ای که غیرعمدی به نظر می‌رسید متوقف یا متوقف کردند، اما این یک مشکل گسترده نبود.

جایی که کریل در پایان به پایان می رسد یکی از آن پایان های شاد بیش از حد نیست، بلکه مکان بسیار پیچیده تری است که به برخی از تم های پررنگ تر بازی صادق است.

مبارزه باید برای هر کسی که یکی از این بازی های اکشن سه بعدی چالش برانگیز را بازی کرده باشد آشنا باشد. دارای تکیه گاه های مکانیکی مانند جاخالی دادن، مسدود کردن، و جدا کردن است، اما جایی که گنج خرچنگ دیگری خود را متمایز می کند، استفاده از پوسته های آن است. از آنجایی که کریل پوسته خود را گم کرده است، می تواند از اقلام مختلف موجود در اقیانوس برای جایگزینی آن استفاده کند. بنابراین می تواند هر چیزی از قوطی نوشابه گرفته تا رول سوشی و حتی پاپرهای مهمانی را تجهیز کند. هر پوسته دارای ارزش دفاعی خاص خود و سایر آمارهای مختلف است، مانند افزایش آسیب فیزیکی یا مهارتی، و همچنین حرکت خاصی که می توانید در نبرد از آن استفاده کنید. این حرکات ویژه می تواند یک حمله پرتابه باشد، مانند گاز قوطی نوشابه، یا یک اثر وضعیتی مانند قوطی باردار الکتریکی، که در هنگام ضربه زدن باعث آسیب می شود. نکته مهم این است که این پوسته‌ها اغلب می‌شکنند و شما را مجبور می‌کنند تا بر اساس پوسته‌های موجود در نزدیکی خود را تطبیق دهید.

بخوانید  سه گانه ارباب حلقه ها ماه آینده به نتفلیکس باز می گردد

هر پوسته دارای یک زره سنج با اندازه های مختلف است که هر بار که بلاک می کنید یا آسیب می بینید کاهش می یابد. تا زمانی که قفل را باز نکنید و آن را انجام دهید، پوسته شما همیشه در طول مبارزه و شکست آسیب می بیند. این لایه اضافی به مبارزات عمق می‌افزاید و شما را مجبور می‌کند که در حین کاوش در سطوح، همیشه مراقب پوسته جدیدی باشید. حتی اگر واقعاً پوسته ای را دوست دارید، فقط به طور موقت در دسترس است، و شما را مجبور به سازگاری می کند و از خود راضی شدن شما جلوگیری می کند. ناتوانی در قفل کردن خودم در یک ساخت خاص به من این امکان را داد که گزینه های بیشتری را در اختیارم پیدا کنم، که کمک کرد نبرد را برای ده ها ساعتی که برای شکست دادن Another Crab's Treasure طول کشید، تازه نگه دارم. در حالی که می‌توانید بعداً در بازی پوسته‌ای را ایمن کنید تا تضمین کنید که با آن بازپخش می‌شوید، این گزینه به اندازه کافی دیر ارائه می‌شود (و بسیار گران است) تا دینامیک را مختل نکند یا تبدیل به یک عصا نشود، اما به نظر می‌رسد گزینه‌ای خوش‌آمد هم باشد. . وقتی اتفاق می افتد.

گنج خرچنگ دیگری در طول مبارزه با دشمنان و رئیس‌های سخت‌تر شکست می‌خورد. اگرچه اشتباهات در چنین بازی هایی بسیار پرهزینه هستند، اما در اینجا اغلب کشنده هستند. از دست دادن یک بلوک به راحتی می تواند شما را در زنجیره حمله دشمن گیر کند، و با دشمنان سرسخت تر، تقریباً هرگز نمی توانید بیش از دو ضربه را بدون مرگ انجام دهید. این منجر به شکست بسیاری از مبارزات به دلیل یک اشتباه شده است. از دست دادن به این دلیل که یک بلوک یا تقریبی را اجرا نکردید می تواند بسیار ناامید کننده باشد، به خصوص بار سوم یا چهارم که در برابر همان رئیس اتفاق می افتد. اکثریت قریب به اتفاق مرگ‌های من در حالی اتفاق افتاد که بیشتر درمان‌هایم استفاده نشده بود، زیرا تمام سلامتم را بدون فرصتی برای رفع خطا از دست دادم. اگرچه چالش بازی به طور کلی از این واقعیت ناشی می شود که فقط یک حاشیه کوچک برای خطا وجود دارد، بسیاری از مبارزات به نظر می رسد جایی برای اشتباه وجود ندارد.

بخوانید  معامله بازی جمعه سیاه: Star Ocean The Divine Force 39 دلار است
شرحی ارائه نشده است

آلبوم عکس

گنج خرچنگ دیگری نیز در مورد ویژگی های کیفیت زندگی موارد متعددی از اصطکاک غیر ضروری دارد. مهارت های جدید را فقط می توان با سفر سریع به یک مکان خاص، به جای هر ایست بازرسی، قرار دادن چندین صفحه بارگیری بین باز کردن قفل یک مهارت جدید و بازگشت به عمل، یاد گرفت. زباله هایی برای جمع آوری در طول بازی وجود دارد که می توان آنها را با میکروپلاستیک های اضافی (معادل XP) فروخت، اما به جای اینکه بتوانید به سرعت از این موارد استفاده کنید، یک بار دیگر باید به سرعت به یک مکان خاص سفر کنید تا آنها را نقد کنید. فروشنده مهارت و فروشنده سطل زباله نیز در حوزه های متفاوتی هستند، بنابراین انجام هر دو به طور همزمان زمان بیشتری می برد.

در حالی که همه چیز در Another Crab's Treasure آنطور که باید صاف نیست و برخی از دشمنان نابخشوده لذت نبرد شدید را از بین می برند، با این وجود بازی یک برداشت محکم از ژانر Souls است. این ایده‌های جدید را با سیستم پوسته به ارمغان می‌آورد و بر پلتفرم‌سازی تأکید می‌کند – به طور سنتی یک تفکر بعدی در این ژانر. و حتی اگر سفر کریل یک یا دو عمل طول می کشد تا جای خود را پیدا کند، مکان هایی که او از آن عبور می کند ارزش کاوش را دارد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر