سه گانه ارباب حلقه ها ماه آینده به نتفلیکس باز می گردد

سرویس استریم امروز در توییتر اعلام کرد که سه گانه ارباب حلقه ها شامل یاران حلقه، دو برج و بازگشت پادشاه از اول فوریه به نتفلیکس باز می گردد.

با این حال، هر سه فیلم چندین بار در نتفلیکس پخش شده اند. ظاهراً هرگز در همان زمان. این فیلم‌ها از مارس 2020 کاملاً از دسترس خارج شده‌اند – فقط چند ماه قبل از اینکه در سرویس پخش جدید HBO Max ظاهر شوند. توزیع کننده ارباب حلقه ها New Line Cinema یک استودیوی برادران وارنر است. Discovery، بنابراین منطقی بود که آنها می خواستند یکی از بزرگترین مجموعه های فیلم خود را برای اولین بار در این سرویس قرار دهند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



تعیین اینکه چه چیزی در نتفلیکس در هر زمان وجود دارد و چه نیست، ممکن است دشوار باشد. سه گانه ارباب حلقه ها چند سالی است که در سرویس پخش محبوب در دسترس نیست، اما مشترکین نتفلیکس خوشحال باشید، زیرا بازگشت پادشاه قریب الوقوع است.

هنوز مشخص نیست که آیا نتفلیکس فقط نسخه های استاندارد فیلم ها را میزبانی می کند یا نسخه های توسعه یافته. HBO Max در حال حاضر هر دو نسخه را ارائه می دهد. در همین حال، نمایش ارباب حلقه‌ها 2022، حلقه‌های قدرت، توسط آمازون تولید شده است و یک فیلم انحصاری Prime Video است.

“حتی کوچکترین فرد می تواند مسیر آینده را تغییر دهد.”
سه گانه باورنکردنی ارباب حلقه ها پیتر جکسون در اول فوریه از شبکه نتفلیکس آمریکا پخش می شود! pic.twitter.com/6hlwumO9NU

—Netflix (@netflix) 23 ژانویه 2023

بخوانید  John Carpenter Talks About His New Horror Series: "If You Don't Like It, F**k Off"