معامله بازی جمعه سیاه: Star Ocean The Divine Force 39 دلار است

برای معاملات بیشتر بازی، چیزهای زیادی برای وسوسه کردن شما در جمعه سیاه وجود دارد. Returnal، یک نسخه انحصاری PS5، برداشتی تیره‌تر از خطر علمی تخیلی است که در حال حاضر تنها 29 دلار است، Digimon Survive با قیمت 17 دلار در دسترس است، Uncharted: Legacy of Thieves Collection با قیمت 20 دلار، و می‌توانید Elden Ring را با قیمت 35 دلار خریداری کنید. برای گزینه‌های بیشتر، خلاصه‌های جمعه سیاه GameSpot را برای نینتندو، ایکس‌باکس و پلی‌استیشن بررسی کنید.

اگر با مجموعه‌های Star Ocean آشنا نیستید، The Divine Force یک RPG علمی-تخیلی با اکشن زیاد، دشمنان بیگانه و داستانی است که می‌تواند ده‌ها ساعت طول بکشد تا زمین‌های عجیب را کشف کنید. شش سال پس از انتشار Star Ocean: Integrity and Faithlessness، بازی‌ای که در آن زمان مورد استقبال منتقدان قرار نگرفت، The Divine Force دارای مبارزات اصلاح‌شده و داستانی حماسی پر از شخصیت‌های جالب است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

ما شاهد تعدادی از بازی‌های اخیر هستیم که تخفیف‌های عمیقی برای جمعه سیاه دریافت کرده‌اند، و اگر به‌دنبال یک عنوان JRPG برای سرمایه‌گذاری بوده‌اید، خبر خوب این است که Star Ocean: The Divine Force به تازگی به سرگرمی تخفیفی ملحق شده است. به عنوان یک کالا این بازی چند هفته پیش منتشر شد و می‌توانید این بازی را بر روی PS5، PS4، Xbox Series X|S یا Xbox One دریافت کنید. 39 دلار از GameStop و Amazon که معادل 35 درصد تخفیف است.

بخوانید  بسته جدید کتاب فروتن بر فیلمسازان نمادین و امتیازات فیلم تمرکز دارد