بخش Friends & Community در آپدیت جدید داشبورد Xbox اضافه شد

کاربران Xbox Alpha-Skip Ahead و Alpha Insiders به ​​روز رسانی جدیدی دریافت کرده اند که ویژگی جدیدی را به داشبورد Xbox Home اضافه می کند. در این به روز رسانی، بخش جدیدی برای پیام های ارسال شده توسط دوستان و انجمن ها اضافه شده است. مایکروسافت از ماه سپتامبر داشبورد جدید را به آرامی عرضه کرده است و انتظار می رود امسال آن را برای همه گیمرها عرضه کند.

مایکروسافت آپدیت جدیدی برای Xbox Insiders منتشر کرد که بخش Friends and Community را به صفحه اصلی Xbox اضافه کرد.

این به‌روزرسانی برای Xbox Insiders قابل دانلود است و دارای بخش جدیدی است که در آن می‌توانید بدون دسترسی به پروفایل‌های دوستانتان ببینید که چه کارهایی انجام داده‌اند. بخش Friends and Community Updates سه نکته برجسته را از فید فعالیت شما نمایش می دهد: اسکرین شات ها، دستاوردهای دریافتی، کلیپ های بازی، و پست های دوستان و انجمن های شما.

اگر وارد این قسمت شوید تمامی آثار دوستان و انجمن ها نمایش داده می شود و همچنین می توانید چیزی را به اشتراک بگذارید. به نظر می‌رسد که مایکروسافت به‌ویژه روی نمایش بهترین آثار Game Pass در رابط کاربری خانگی جدید Xbox متمرکز شده است. اما با انتشار چنین آپدیت هایی کم کم شاهد اضافه شدن ویژگی های جدید برای بهبود تجربه کاربری هستیم. با این حال، مایکروسافت هنوز جدول زمانی مشخصی را برای انتشار رابط کاربری جدید Xbox اعلام نکرده است که طرفداران مدت ها منتظر آن بودند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  آخرین دوره - بهترین تسلط جادوگر برای انتخاب