بازیکنان ممنوعه واقعی تور PGA در بازی ویدیویی جدید تور PGA EA حضور دارند

این فهرست همچنین شامل بسیاری از بازیکنان غیرLIV، از جمله اسکاتی شفلر، جردن اسپیث، و خواهران کوردا و دیگران است.

بازیکنان LIV در EA Sports PGA Tour شامل داستین جانسون، خواکین نیمن، برایسون دچمبو، بروکس کوپکا، هارولد وارنر III، بابا واتسون، آبراهام آنسر و ایان پولتر می‌شوند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بسیاری ممکن است تصور کنند که این بازیکنان به دلیل وابستگی به تور گلف LIV Greg Norman در تور EA Sports PGA حضور نخواهند یافت، اما به دلایلی اینطور نیست. یکی از سخنگویان EA Sports به GameSpot گفت: “بله، شرکت کنندگان در تور LIV قابل بازی در تور EA Sports PGA وجود دارند. گلف بازان دیگری در طول فصل به عنوان شرط بندی به تور EA Sports PGA اضافه خواهند شد. به روز رسانی سرویس زنده.”

برای مقایسه، بازی گلف رقیب 2K، PGA Tour 2K23، هیچ بازیکن گلف LIV را در لیست حرفه ای های قابل بازی خود شامل نمی شود.

تور PGA و گلف LIV درگیر یک دعوای حقوقی در حال انجام هستند و هر دو طرف به خاطر یک سری مسائل به طرف مقابل شلیک می‌کنند و ادعا می‌کنند.

اکنون که EA Sports PGA Tour در دسترسی زودهنگام در دسترس است، فهرست بازی فاش شده است – و شگفتی‌های بزرگی نیز دارد. لیست شخصیت های قابل بازی شامل بسیاری از گلف بازان است که به دلیل تصمیم آنها برای ترک تور PGA و پیوستن به سری جنجالی LIV Golf با حمایت عربستان سعودی از حضور در تور PGA در زندگی واقعی محروم شده اند.

بخوانید  Every Assassin's Creed Game, Ranked

تعدادی از بازیکنان گلف LIV این هفته در مسابقات مسترز آگوستا نشنال در کورس حضور دارند و برای برنده ترین عنوان مسابقات گلف حرفه ای رقابت می کنند. بازیکنانی مانند Koepka و DeChambeau مجاز به حضور در Masters هستند زیرا این رویداد توسط تور PGA برگزار نمی شود. اولین دوره مسابقات از پنجشنبه 6 فروردین آغاز می شود.

EA Sports PGA Tour که اولین بازی حرفه ای گلف جدید EA از سال 2015 است، اکنون از طریق یک آزمایش 10 ساعته برای اعضای EA Access و Game Pass Ultimate در دسترس است. مردم همچنین می توانند نسخه 85 دلاری Deluxe Edition را برای شروع بازی از امروز قبل از انتشار عمومی بازی در 7 آوریل انتخاب کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر