برادران سوپر ماریو فیلم افتتاحیه جهانی 225 میلیون دلاری دارد

فیلم Super Mario Bros. از 5 آوریل وارد سینماها می شود و انتظار می رود این فیلم انیمیشن افتتاحیه ای عظیم در گیشه داشته باشد. با توجه ضرب الاجلاین فیلم می تواند در اولین آخر هفته (تمدید شده) خود در سینماها 225 میلیون دلار یا بیشتر بسازد.

مقایسه با فیلم‌های دیگر دشوار و ناعادلانه است زیرا برادران سوپر ماریو. چهارشنبه باز می شود یونیورسال که صاحب استودیوی انیمیشن Illumination است، تلاش‌های بازاریابی زیادی را از طریق تبلیغات تلویزیونی و اینترنتی انجام می‌دهد و ستاره‌ها – از جمله کریس پرت و چارلی دی – در همه جا مصاحبه می‌کنند تا برای فیلم تبلیغاتی ایجاد کنند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

فیلم Super Mario Bros. همچنین می تواند از انتشار به عنوان بخشی از تعطیلات آخر هفته عید پاک که برخی مدارس تعطیل هستند و همچنین تعطیلات آوریل در برخی از مناطق مدرسه بهره مند شوند.

فیلم Super Mario Bros. می‌تواند رتبه‌بندی را بالا ببرد و به یکی از پردرآمدترین فیلم‌های بازی ویدیویی در تمام دوران تبدیل شود، فهرستی که در حال حاضر در صدر وارکرافت قرار دارد (439 میلیون دلار). این فیلم 5 آوریل اکران می شود و همچنین آنیا تیلور جوی به عنوان صداپیشه هلو و جک بلک در نقش بوسر حضور دارند.

فیلم Super Mario Bros. انتظار می رود در بازه زمانی چهارشنبه تا یکشنبه 125 میلیون دلار یا بیشتر در ایالات متحده و کانادا و 100 میلیون دلار دیگر در بازارهای بین المللی درآمد کسب کند.

بخوانید  شایعه: Shadow Warrior 3 به زودی به سرویس Game Pass اضافه خواهد شد

این فیلم چهارشنبه اکران می‌شود و 225 میلیون دلاری که پیش‌بینی می‌شود بسازد، بر خلاف فیلم سنتی‌تر جمعه-یکشنبه، از روز چهارشنبه تا یکشنبه باز می‌شود.