بازی Mortal Kombat 12 تایید شد و در سال 2023 منتشر شد



بازی Mortal Kombat 12 که مدت‌ها شایعه شده بود، اما هنوز به طور رسمی معرفی نشده بود، در جریان تماس‌های درآمد سه ماهه چهارم سال 2022 برادران وارنر تایید شد. کشف. باید اواخر امسال منتشر شود.

دیوید زاسلاو، رئیس و مدیرعامل برادران وارنر. Discovery، این بازی را در بخشی از تماس در مورد تجارت بازی این شرکت اعلام کرد. او گفت که Mortal Kombat 12 و همچنین Rocksteady’s Suicide Squad: Kill the Justice League، هر دو قرار است اواخر امسال «با پیش‌بینی‌های بلندپروازانه پرتاب» وارد بازار شوند.

زاسلاو گفت برادران وارنر Discovery بخش کلیدی استراتژی آن برای سال آینده بود و چیزی که آن را از سایر شرکت های رسانه ای رقیب متمایز می کند.

استودیوی NetherRealm، توسعه دهنده مورتال کمبت، هنوز به طور رسمی در مورد این موضوع اظهار نظر نکرده است، اما طرفداران مدت هاست که گمان می کنند ورود بعدی در فرنچایز طولانی مدت بازی های مبارزه ای قریب الوقوع است. اگرچه چندین سال از بازی قبلی NetherRealm می گذرد، اد بون، خالق Mortal Kombat و مدیر خلاق NetherRealm بارها و بارها قبل از ارائه گیم پلی اصلی، طرفداران را در رسانه های اجتماعی به راحتی ناامید کرده است. اعلامیه های بازی، و در اکتبر 2022 اعلام کرد که پروژه بعدی استودیو “به موقع رسیدن” بود.

برخی از طرفداران بر این باورند که جاناتان اندرسن، تهیه کننده NetherRealm، سال گذشته به طور عمدی وجود Mortal Kombat 12 را فاش کرد، زمانی که یک تصویر حذف شده از دسکتاپ او نام فایلی با عنوان “MK12_Mast…” را روی مانیتورش به همراه ایمیلی که روی آن نوشته شده بود “طرفداران مشتاقانه” را نشان داد. اینترنت را خراش دهید.” بازی قبلی این سری، Mortal Kombat 11، در سال 2019 منتشر شد و تا جولای 2021 بیش از 12 میلیون نسخه فروخت. Mortal Kombat به عنوان یک فرنچایز سال گذشته 30 سالگی خود را جشن گرفت.

بخوانید  بازگشت نقشه‌های مدرن وارفر ۲ در بازی Call of Duty: Modern Warfare 3

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما ارائه شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر