فیلم‌های جدید ارباب حلقه‌ها که در دست ساخت هستند، فیلم Old Ground بازسازی یا بازخوانی نمی‌شوند

همانطور که توسط ضرب الاجل و هالیوود ریپورتردیوید زاسلاو، مدیرعامل برادران وارنر دیسکاوری، این خبر را طی تماسی با شرکت در مورد نتایج سه ماهه چهارم سال 2022 آن در آگوست 2022 فاش کرد. برادران وارنر. و New Line پشت سر سه گانه ارباب حلقه ها به کارگردانی پیتر جکسون و همچنین فیلم های بعدی هابیت بودند.

بیانیه‌ای از سوی مایکل دی لوکا و پم ادی، مدیران عامل گروه برادران وارنر، نشان می‌دهد که این فیلم‌ها قلمرو تحت پوشش این فیلم‌ها را کاوش نخواهند کرد. آنها گفتند: “اما با وجود تمام ابعاد و جزئیاتی که در هر دو سه گانه به دقت بسته بندی شده است، جهان وسیع، پیچیده و خیره کننده ای که جی آر آر تالکین تصور می کند تا حد زیادی در فیلم ناشناخته باقی مانده است. فرصت دعوت طرفداران به اعماق دنیای سینمایی سرزمین میانه یک فرصت است. افتخار می کنیم، و ما از شراکت با Middle-earth Enterprises و Embracer در این ماجراجویی هیجان زده هستیم.”

نیو لاین سینما و برادران وارنر. برای تولید بیشتر فیلم های ارباب حلقه ها قرارداد بسته اند. در حالی که هیچ جزئیاتی در مورد برنامه‌های آینده فاش نشده است، واضح است که فیلم‌ها بازسازی یا قدم زدن در مناطقی از سرزمین میانه که قبلاً کاوش شده‌اند، نخواهند بود.

فیلم ارباب حلقه ها از برادران وارنر. و New Line هم اکنون در حال تولید است. The Lord of the Rings: War of the Rohirrim یک انیمیشن انیمیشنی درباره یکی از پادشاهان افسانه ای روهان است و داستان آن ۱۸۳ سال قبل از وقایع فیلم های اصلی است.

بخوانید  پایان فیلمبرداری Dune 2 با بازی Timothée Chalamet

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما ارائه شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اینکه این فیلم‌های جدید درباره چه چیزی خواهند بود و اینکه آیا آنها شاهد بازگشتی از سوی کادر خلاق یا بازیگران خواهند بود، موضوعی است که حدس و گمان دارد. هنگامی که امبراسر حقوق فیلم را به دست آورد، فیلم هایی درباره گاندالف، آراگورن، گالادریل و ایوین را به عنوان پروژه های بالقوه آینده معرفی کرد. بزرگترین پروژه ارباب حلقه ها در سال های اخیر، برنامه تلویزیونی آمازون پرایم The Rings of Power است که اولین فصل آن در سال 2022 پخش شد.