بازی Final Fantasy 7 Remake به خوبی در حال انجام است

اطلاعات جدیدی در مورد توسعه سه گانه Final Fantasy 7 Remake Square Enix منتشر شده است.

به تازگی خبرهای خوشحال کننده ای برای طرفداران Final Fantasy 7 Remake منتشر شده است. تتسویا نوموراکارگردان سه گانه Final Fantasy 7 Remake به تازگی اعلام کرده که نگارش داستان قسمت پایانی این مجموعه را به پایان رسانده است. اسکوئر انیکس بازی Final Fantasy 7 Rebirth را در مدت کوتاهی تولید کرد و حالا امیدوار است بتواند این سرعت و کارایی را در ساخت قسمت پایانی این سه گانه حفظ کند.

این سخنان Nomura در کتاب Final Fantasy 7 Remake: Material Ultimania Plus منتشر شده است که در آن علاوه بر جزئیات توسعه دو قسمت اول این بازسازی، نکاتی درباره آینده این سه گانه نیز وجود دارد. بر اساس ترجمه بخشی از این کتاب که توسط یکی از کاربران شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است

یوشینوری کیتاسهاین سازنده بازی همچنین ابراز امیدواری کرد که ساخت قسمت پایانی آن تا سه سال آینده به پایان برسد. این همان مدت زمانی است که برای تولید Final Fantasy 7 Rebirth طول کشید، جایی که تیم سازنده بازی تا سال 2021 روی قسمت اول و DLC آن کار کردند، سپس قسمت دوم را در کمتر از سه سال توسعه دادند. کیتاسه با اشاره به اینکه تیم سازنده قسمت آخر همان تیم Rebirth است انتظار می رود چرخه تولید این قطعه کوتاه باشد.

چهره در معرض خطر یک شخصیت فاینال فانتزی 7 تولد دوباره

نکته جالب دیگری که در کتاب ذکر شده این است که Nomura روی برخی از عناصر داستانی پیشنهاد شده توسط کیتاسه کار می کند که در Final Fantasy 7 اصلی وجود نداشت. اعتقاد بر این است که این سوگند، اگر به درستی اجرا شود، قطعا طرفداران را خوشحال خواهد کرد. از سال 2022، تایید شد که قسمت آخر بازسازی در حال توسعه است بازی Final Fantasy 7 در حال ساخت است. همچنین در ابتدای سال جاری خبری مبنی بر پیشرفت در نگارش داستان این قسمت منتشر شد.

بخوانید  گزارش می‌گوید بازی Deus Ex به دلیل ادامه کاهش هزینه‌های Embracer لغو شد

نائوکی هاماگوچیکارگردان بازی پس از انتشار Final Fantasy 7 Rebirth اعلام کرد که دنباله آن شامل بخش هایی از بازی اصلی است که در Rebirth قرار نگرفته اند، مانند Rocket Town و همچنین محتوای بیشتری مربوط به جمع آوری محصولات فاینال فانتزی 7 نیز خواهد بود گفت که نقشه احتمالاً قسمت بعدی دوباره کار خواهد شد تا امکان سفر هوایی در بازی فراهم شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر