دو فصل جدید مدیر شب با بازی تام هیدلستون تایید شد

شرکت پخش بریتانیایی (بی بی سی) ساخت فصل دوم و سوم سریال مدیر شب با بازی تام هیدلستون را با همکاری آمازون پرایم تایید و اعلام کرد.

به قول دیگری اخبار سینما و تلویزیون، یکی از مینی سریال های محبوب و معروف، برای فصل های جدید بازخواهد گشت. شرکت پخش بریتانیا (بی بی سی) اعلام کرد که با همکاری آمازون سریال The Night Manager را برای دو فصل جدید زنده می کند. سریال مدیر شب بر اساس رمانی به همین نام نوشته جان لاکیر است که فصل اول آن شامل 6 قسمت بود و در سال 2016 از شبکه BBC One پخش شد. مراسم

تام هیدلستون در فصول دو و سه سریال The Night Manager در نقش جاناتان پاین بازخواهد گشت و هیو لوری که در فصل اول نقش ریچارد روپر را بازی کرد، تهیه کنندگی اجرایی دو فصل جدید سریال درام جاسوسی را بر عهده دارد، اما حضور او هنوز انجام نشده است. برای ایفای مجدد نقش تایید شد. جورجی بنکس-دیویس که شش قسمت از سوزی متنفرم و دو قسمت از دختران کاغذی را کارگردانی کرد، به عنوان کارگردان جدید فصل دوم و سوم سریال مدیر شب خواهد بود.

دیوید فار خالق فصل اول The Night Manager به همراه استیون گرانت مسئولیت ساخت دو فصل بعدی این سریال را بر عهده دارند. فیلمبرداری و تولید فصل دوم مدیر شب قرار است اواخر سال جاری آغاز شود که جاناتان پاین پس از 8 قسمت از اتفاقات پایانی فصل اول بازخواهد گشت. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از اتفاقات و داستان دو فصل جدید سریال مدیر شب در دسترس نیست و بازگشت یا حضور سایر بازیگران نیز هنوز قطعی نشده است.

بخوانید  دموی رایگان بازی Skull and Bones منتشر شد

تحریریه مجله بازی یک گیمر