بازی بعدی توسعه دهنده Sea of ​​Stars در مرحله ایده پردازی است


استودیو Sabotage اعلام کرده است که سخت در حال کار روی بسته الحاقی Sea of ​​Stars هستند و بازی بعدی آنها در مراحل اولیه توسعه قرار دارد.

استودیوی Sabotage که پیش از این دو بازی محبوب The Messenger و Sea of ​​Stars را ارائه کرده بود، از برنامه های آینده خود رونمایی کرد. همانطور که توسط رسانه PSU گزارش شده است، این استودیو در حال حاضر سخت در حال کار بر روی افزونه Sea of ​​Stars به ​​نام Throes of the Watchmaker است.

بازی بعدی Sabotage در مرحله ایده پردازی قرار دارد و توسعه بسته الحاقی Sea of ​​Stars به ​​خوبی در حال انجام است.

Sabotage احتمالا اطلاعات جدیدی در مورد بسته الحاقی Throes of the Watchmaker، مانند تاریخ انتشار آن، تا پایان سال با طرفداران به اشتراک خواهد گذاشت. علاوه بر این، تصویری از جلسه اخیر توسعه دهندگان منتشر شد و برای اولین بار به یک “بازی سوم” اشاره شد.

استودیو سابوتاژ گفت: در ماه نوامبر همه از استودیو حضور داشتند و ایده های اولیه برای بازی سوم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اعضای استودیو خرابکاری

استودیو Sabotage برای ساخت بازی های قبلی از آثار باستانی الهام گرفت و در نهایت آثاری مدرن را روانه بازار کرد. برای توسعه بازی The Messenger، آنها از بازی پلتفرم سری Ninja Gaiden الهام گرفتند و برخی از عناصر Metroidvania را اضافه کردند. بازی Sea of ​​Stars نیز بر اساس آثار نقش آفرینی گذشته مانند Golden Sun، Chrono Trigger و Super Mario RPG ساخته شده است.

هنوز مشخص نیست که بازی جدید Sabotage چگونه خواهد بود، اما به نظر می رسد این اثر ارزش صبر طرفداران را دارد.

بخوانید  Star Wars Jedi: Survivor قبلاً در آمازون تخفیف دارد
تحریریه مجله بازی یک گیمر