بازگشت دو بازیگر دیگر از فیلم های ددپول در ددپول 3 با بازی رایان رینولدز


مورنا باکارین، بازیگر نقش ونسا کارلایل و استفان کاپیچیچ، بازیگر نقش کولوسوس، برای ایفای مجدد نقش‌های خود در Deadpool 3 بازخواهند گشت.

مقاله مرتبط:

  • معرفی فیلم ها و سریال های آینده در دنیای سینمایی مارول (2023). به ترتیب زمان پخش

در آخر اخبار سینما و تلویزیوندیگر بازیگران فیلم های ددپول در ددپول 3 بازخواهند گشت. ددلاین گزارش می دهد که مورنا باکارین، بازیگر نقش ونسا کارلایل و استفان کاپیچیچ، بازیگر نقش کولوسوس، در ددپول 3 بازخواهند گشت. پیش از این، کاران سونی در نقش دوپیندر (راننده تاکسی) و لزلی اوگامز همانطور که Blind Al برای بازگشت در این فیلم تایید شده است. علاوه بر این، رایان رینولدز بازیگر فیلم ددپول و هیو جکمن بازیگر فیلم ولورین قرار است در ددپول 3 بازگردند.

رایان رینولدز در نقش ددپول با پوشش مردان ایکس در Deadpool 2

همچنین اما کورین در نقش مرکزی شخصیت شرور و متیو مک فادین در نقشی نامشخص از جمله بازیگران جدیدی هستند که قرار است در Deadpool 3 حضور داشته باشند. شان لویکارگردان فیلم Free Guy و The Adam Project کارگردانی Deadpool 3 را بر عهده دارد، البته هنوز نام فیلم مشخص نیست و گفته می شود احتمالا نام ولورین در نام فیلم ذکر خواهد شد.

رت ریس و پل ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو فیلم اول ددپول را نوشته بودند، وظیفه نوشتن بازنویسی فیلم Deadpool 3 را بر عهده گرفته‌اند که زب ولز در نوشتن آن به ریس و ورنیک کمک می‌کند. پیش نویس اولیه فیلمنامه قبلا توسط وندی مولینوکس و لیزی مولینوکس لافلین این اثر توسط خواهران مولینوکس نوشته شده است که بیشتر به خاطر نوشتن فیلمنامه انیمیشن Bob’s Burgers شهرت دارند.

بخوانید  جنگ ستارگان: طلوع جدای، فیلمنامه‌نویس جدیدی را با کارگردان لوگان همکاری می‌کند

فیلم Deadpool 3 قرار است در تاریخ 8 نوامبر 2024 (18 نوامبر 1403) اکران شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر