جنگ ستارگان: طلوع جدای، فیلمنامه‌نویس جدیدی را با کارگردان لوگان همکاری می‌کند

جنگ ستارگان: طلوع جدای به کارگردانی جیمز منگولد در شرف به ثمر نشستن است. از طریق هالیوود ریپورتر، بو ویلیمون برای نوشتن فیلمنامه «طلوع جدای» (Dawn of the Jedi) قرارداد امضا کرده است که منشأ نیرو و جدی را 25000 سال قبل از فیلم‌های اصلی جنگ ستارگان بررسی می‌کند.

ویلیمون به خاطر حضور در فصل 1 Andor، از جمله قسمت تحسین شده دهم فصل، One Way Out، با جنگ ستارگان غریبه نیست. تیتراژ قبلی ویلیمون شامل خانه پوشالی از نتفلیکس و همچنین The Ides of March و Mary Queen of Scots است.

Dawn of the Jedi، که از نظر فنی هنوز عنوان کاری فیلم است، در جشن جنگ ستارگان در لندن در آوریل 2023 اعلام شد. در آن رویداد، منگولد آن را با حماسه های کلاسیک کتاب مقدس هالیوود مقایسه کرد.

منگولد می‌گوید: «وقتی شروع کردم به صحبت با کتی (کندی) درباره انجام یکی از این فیلم‌ها، چیزی که به ذهنم رسید این بود که به این فکر کنم که می‌خواهم چه نوع فیلمی از جنگ ستارگان بسازم. «و من به یک حماسه کتاب مقدس، مانند ده فرمان، درباره طلوع نیرو فکر کردم. نیرو از کجا می آید، چه زمانی آن را کشف کردیم، چه زمانی استفاده از آن را یاد گرفتیم؟

لوکاس فیلم تاریخی برای Star Wars: Dawn of the Jedi تعیین نکرده است و هیچ بازیگری هم در نظر گرفته نشده است. با این حال، گزارش THR نشان می‌دهد که Dawn of the Jedi احتمالاً فیلم بعدی منگولد پس از تکمیل فیلم بیوگرافی باب دیلن با بازی تیموتی شالامه خواهد بود. منگولد همچنین در مقطعی در آینده به کارگردانی فیلم Swamp Thing استودیوی دی سی پیوسته است. در همین حال، فیلم بعدی جنگ ستارگان، The Mandalorian & Grogu، اخیراً تاریخ اکران ۲۲ می ۲۰۲۶ تعیین شده است.

بخوانید  Steam به عرضه Star Wars Jedi: Survivor در مارس 2023 اشاره دارد

تحریریه مجله بازی یک گیمر