بهترین میم‌های بازی Eclipse تا زمانی که این کار را دوباره در سال 2044 انجام دهیم

این یک روز تاریخی است: روزی که جهان را در یک هدف مشترک درک و معنویت متحد کرد. ما البته در مورد روز رکس منینگ صحبت می کنیم، و در حالی که از ایجاد اختلال در هر گونه وقفه بیزاریم دیگه نگو عشق من، ما همچنین در مورد خورشید گرفتگی امروز بسیار هیجان زده هستیم. تا زمانی که این مطلب را می خوانید، ممکن است رویداد کیهانی تمام شده باشد، اما حداقل از طریق الگوهای رفتاری زنده می ماند.

ما امسال چند جوک فوق‌العاده آنلاین دیده‌ایم و در زیر آن‌ها را جمع‌آوری می‌کنیم، از مرجع اجباری سیمپسون‌ها با لئونارد نیموی گرفته تا برخی از مرجع‌های بازی عالی که بیشتر ما فراموش کرده بودیم. خوشبختانه، برخی از افراد دارای یک بسیار حافظه طولانی!

جدای از شوخی، این خورشید گرفتگی کامل کاملاً خاص است زیرا اولین باری است که در هفت سال گذشته از ایالات متحده عبور می کند. به گفته ناسا، این اتفاق تا سال 2044 دیگر تکرار نخواهد شد.

به عنوان یک درمان اضافی، توسعه دهندگان و متصدیان Digital Eclipse میزبان یک هدیه دیجیتالی است در طول روز، با پخش کدهای تصادفی در شبکه های اجتماعی مختلف استودیو. Digital Eclipse اخیراً تورهای قابل توجهی در تاریخ بازی های ویدیویی ایجاد کرده است، مانند The Making of Karateka، Llamasoft: The Jeff Minter Story و Atari 50، بنابراین این فرصت خوبی است تا سعی کنید یک بازی عالی با قیمت پایین و بدون هیچ هزینه ای بسازید.

و حتی اگر شانس با شما نیست، حداقل می توانید در حین گوش دادن به بانی تایلر با یک خنده سریع آرام شوید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Armored Core 6 For PS5 Discounted For The First Time At Amazon