اکانت های ویژه ~ خرید کالاف دیوتی موبایل | 1gamer

بعد از نصب گیم و دانلود دیتای آن که مربوط به گیم‌پلی اصلی و نقشه‌ها است، بازی دانلود جزئیات گرافیکی را شروع می‌کند. پرک کالاف دیوتی موبایل چیست؟ پرک یک قابلیت یا قدرت برای هر شخصیت در بازی است که شما با توجه به کاربرد هر کدام از آنها می توانید بر دشمنان خود غلبه کنید. در اینجا ما ویژگی پرک ها را برایتان آورده ایم که شما با دانستن کاربرد های هر کدام بتوانید در بازی حرفه ایی باشید.

  • کالاف دیوتی موبایل کالاف دیوتی موبایل، بی شک یکی از سه بازی برتر موبایل در سال های گذشته است.
  • نمی‌توانید اسلحه‌ دلخواه خود را انتخاب کنید؛ زیرا اسلحه شما به صورت خودکار پس از هر دور عوض می‌شود.
  • از آن جایی که رقابت در این اثر بسیار شدید است، بسیاری از گیمرها به دنبال ترفند های مخفی کالاف دیوتی موبایل هستند تا بتوانند مهارت‌های خود را به سرعت افزایش دهند.
  • اگر گوشی متوسطی دارید و نمی‌خواهید تمام جزئیات ظاهری را دانلود کنید، می‌توانید آن را متوقف کنید.

کوییزهای ویجیاتو طوری طراحی شده‌اند که کنار به چالش کشیدن دانش ویدیوگیمی شما، نکاتی آموزنده و جذاب را هم یادتان دهند. به همین خاطر امروز سراغ یکی دیگر از سری بازی‌هایی رفته‌ایم که احتمالا همه شما حداقل یکی از قسمت‌های آن را تجربه کرده‌اید. کمپانی اکتیویژن یک ادعای جالب در مورد سری کالاف دیوتی مطرح کرده؛ بیشتر از ۱۰۰ میلیون نفر از مردم کره زمین حداقل یکی از قسمت‌های سری کالاف دیوتی را تجربه کرده‌اند!

آفر بتل پس 1.99 $

کالاف دیوتی موبایل در نوع خود یک اعجوبه است و توانسته تمام انتظارات گیمرهای کالاف را برآورده کند. گرافیک، داستان، روان بودن و هیجان بازی آنلاین در کالاف موبایل واقعا ستودنی و قابل تحسین است. وقتی به سراغ بازی‌های آنلاین چندنفره می‌رویم، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی، داشتن گیم‌پلی متنوع و بخش‌های مختلف برای بازی است. کالاف دیوتی موبایل از بخش‌هایی مختلفی تشکیل شده‌است که می‌تواند بازیکنان را تا مدت‌ها سرگرم نگه دارد. این بازی همه ی بخش‌های استاندارد بازی‌های چند نفره را در خود جا داده‌است که شامل Team Search and Destroy، Domination، Deathmach و Frontline می‌شود. دانلود و نصب کالاف دیوتی موبایل به معنای ورود به یک «مگا بازی» است؛ و این فقط یک ادعا نیست.

بخوانید  کالاف دیوتی موبایل فصل 1 call of duty mobile دانلود بازی کالاف دیوتی + « دیتا » | 1gamer

خرید 1760 cp کالاف دیوتی موبایل

ما شما مجله خبری یک گیمر هردوی این بازی‌ها را در کنار همدیگر تجربه کنید تا به جواب سوال اینکه کدام از این بازی‌ها بهتر است، پی ببرید. با توجه به اینکه سبک بازی‌های بتل رویال توانسته‌اند به خوبی خود را در دل گیمرها جا کنند، شرکت‌هایی مانند اکتیویژن هم کالاف دیوتی موبایل را به موبایل عرضه کردند تا در این زمینه هم خودی نشان دهند. برای آشنایی با بازی کال آف دیوتی موبایل و امکانات جذاب آن با ما در آی گیم همراه باشید. این بازی توانست در کوتاه مدت روی بیش از 100 میلیون دستگاه دانلود شود و یکی از پر دانلودترین بازی‌های اندروید شد، در نتیجه کاربران با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل ، ثروت هنگفتی برای این شرکت به همراه آورد.

سی پی کالاف دیوتی موبایل ریجن هند با آیدی

شما چقدر کالاف دیوتی موبایل را می‌شناسید؟ تجربه بازی با این گیم را دارید؟ در ادامه حتما همراهمان باشید، چون قرار است همه چیز این بازی را با هم بیرون بکشیم. خب تا به اینجا متوجه شدیم برای برخورداری از امکانات ویژه و بی نظیر این بازی به cp نیاز داریم. اما برای انجام این خرید بهتره که خرید سی پی با ایدی خود را از وبسایت های معتبر و با قیمت مناسب انجام دهید. همانطور که قبلا اشاره کردیم یک واحد پولی دیگر به نام «سی کالاف موبایل» یا همان COD Credit وجود دارد که با بدست آوردن آن می‌توانید اقدام به خرید چند آیتم معمولی و جلد یا همان پوسته بکنید.

بخوانید  خرید لباس مرد عنکبوتی برای کودکان

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر