کالاف دیوتی موبایل فصل 1 call of duty mobile دانلود بازی کالاف دیوتی + « دیتا » | 1gamer

تعداد اعضای خانواده فارس گیمر تا به امروز بیش از 70 هزار نفر بوده است. فارسروید به عنوان بروزترین مرجع اندروید بروزرسانی ها را همزمان با انتشار در گوگل پلی عرضه می کند و قادرید به محض دیدن پیام بروزرسانی به این صفحه مراجعه کرده و بازی را با یک کلیک و اینترنت نیم بها دریافت کنید. نسخه۱.۰.۳۷آخرین بروزرسانی۱۴۰۱/۱۰/۲۴تعداد دانلود۱۰ میلیونامتیاز۴.۸تعداد نظرات۵۳۳,۵۵۰حجم۶۱ مگابایتنوع بازی اندرویدی دسته‌بندی اکشن سازنده Activision Publishing, Inc. با خرید این بتل پس‌ها می‌توانید شخصیت‌های اپیک بازی، تجهیزات انحصاری و آیتم‌های مختلفی را بخرید. بتل پس‌های رایگان در هر فصل از بازی تغییر می‌کنند و به صورت محدود ارائه می‌شوند که به عنوان جایزه در طول بازی به افراد داده می‌شود.

  • اگر از وی‌پی‌ان استفاده کنید، بازی حساب شما را بن می‌کند چون به تغییر IP حساس است.
  • حتما تمام پلیر های بازی بهتر میدانند که برای رقابت هیجان انگیزتر و پیشرفت سریعتر در Call Of Duty شما نیاز به خرید سی پی CP می باشید.
  • هر بازی نیاز به یکسری از ایتم های ویژه دارد تا بتوان در آن بازی به خوبی انجام وظیفه کرد.
  • این دسته از گیمرها بیشتر از سایر گیمرها به سی پی کالاف دیوتی نیاز دارند.
  • اگر برای خرید پول بازی با ارزهای رایج و مورد قبول مشکل دارید می توانید از خدمات آی گیم برای خرید پول بازی کالاف بهره مند شوید.

این قابلیت علاوه بر اینکه به تخلیه نشدن شارژ باتری کمک می‌کند، از ایجاد گرمای اضافی نیز جلوگیری کرده و در نهایت باعث می‌شود گوشی کمتر داغ شود. آن دسته از کسانی که اکانتشون نوع اتصالشان غیر روش های بالا هست، مثلاً با گوگل پلی به بازی متصل هستند، حتما با پشتیبان سایت قبل خرید هماهنگی‌های لازم رو انجام دهند. به همین جهت فروشگاه تاپ جم شاپ برای سهولت در امر خرید آیتم های بازی های ویدیویی به میدان آمده؛ تا با محیا نمودن شرایطی مناسب، امکان خرید ارزان آیتم بازی های ویدیویی را فراهم نماید.

بخوانید  کالاف دیوتی موبایل فصل 1 call of duty mobile دانلود بازی کالاف دیوتی + « دیتا » | 1gamer

بررسی بازی موبایلی Call of Duty: Mobile در سال 2022

انتخاب بهترین اسلحه کالاف دیوتی موبایل برای مولتی پلیر و اعمال کردن اسکین دلخواه روی آن نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. برنده شدن در بازی کال آف دیوتی موبایل (بخش رقابت آنلاین و نه بتل رویال) بیش از هر چیز به مهارت شما در استفاده از سلاح‌های مختلف، سرعت‌العمل نشانه‌گیری و شلیک و در نهایت تحلیل حریف و توانایی بازی تیمی بستگی دارد. اگر تازه‌کار هستید و هنوز تفنگ‌ها زیادی به‌دست نیاورده‌اید، صبور باشید و سعی کنید که نشانه‌گیری و شلیک دقیق را تمرین کنید (البته بازی شما را با بازیکنانی که هم‌سطحتان هستند جفت می‌کند). بعد از این که کاراکترهای جدید را باز کردید، باید شناخت مناسبی از تفنگ‌ها پیدا کرده و برای هر استراتژی بازی کردن یکی از کاراکترها را شخصی‌سازی کنید. مثلاً یکی از کاراکترها باید برای نبرد نزدیک و تن به تن طراحی شود و نیاز به سلاحی قوی و با برد نزدیک مثل شاتگان یا SMGهایی با نرخ آتش بالا دارد. کاراکتر می‌تواند نقش پشتیبانی داشته و هم‌تیمی‌هایش را پوشش بدهد و برای این کار باید از یک اسلحه تک تیرانداز استفاده کند.

استارتر پک 4.99 $ , کالاف دیوتی موبایل

اما با خرید این ارز از سایت‌های معتبر، می‌توانید با سلاح‌های شخصی‌سازی شده در بازی حضور داشته باشید و از همان ابتدا خود را به عنوان یک بازیکن برتر معرفی کنید. نکته‌ای که درباره این بازی وجود دارد این است که در بازی کالاف دیوتی موبایل، برخی آیتم‌ها مانند UAV وجود دارند که نمونه آن‌ها را در بازی‌های دیگر نمی‌بینیم. شما می‌توانید با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، اقدام به استفاده از این آیتم‌ها کنید.

بخوانید  خرید کالاف دیوتی موبایل Call Of Duty Mobile فارس گیمر | 1gamer

شاید بتوانیم لقب مجله خبری یک گیمر بازی اکشن تفنگی و شوتر را به بازی کالاف موبایل بدهیم. این بازی در سطح جهانی طرفداران زیادی دارد؛ افرادی که در طول روز، ساعت‌ها پای Call of duty mobile می‌نشینند و مهارت‌هایشان را به چالش می‌کشند. شما چقدر کالاف دیوتی موبایل را می‌شناسید؟ تجربه بازی با این گیم را دارید؟ در ادامه حتما همراهمان باشید، چون قرار است همه چیز این بازی را با هم بیرون بکشیم. COD Mobile به عنوان یکی از پردانلودترین بازی‌های سال ۲۰۲۲، اکنون در جایگاه بی‌بدیل برترین FPS موبایل قرار گرفته است. فرنچایز کالاف دیوتی تا سال ۲۰۱۹ که اولین عنوان موبایلی خود را عرضه کرد، صرفا اقدام به عرضه نسخه‌های مخصوص پی‌سی و کنسول کرده بود اما اکنون علاوه بر آن، در جامعه‌ای میلیونی و رویدادهای نفس‌گیر eSport حضور چشمگیری دارد. اگر شما هم طرفدار COD Mobile هستید و به دنبال بهترین تنظیمات کالاف دیوتی موبایل برای تجربه‌ای حرفه‌ای و روان می‌گردید، با ادامه این مقاله از ویجیاتو همراه باشید.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر