بازی Final Fantasy 7 Rebirth روی PS5 بسیار بزرگ است


اکانت توییتر PlayStationSize زمان و اندازه پیش دانلود نسخه پلی استیشن 5 بازی Final Fantasy 7 Rebirth را فاش کرد.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که کاربران کنسول پلی استیشن 5 برای نصب Final Fantasy 7 Rebirth به فضای زیادی نیاز خواهند داشت. اکانت توییتر PlayStationSize اعلام کرد که حجم نسخه 1.001 این بازی در کنسول PS5 برابر با 145.250 گیگابایت خواهد بود.پیش دانلود بازی Final Fantasy 7 Rebirth از تاریخ 8 آوریل 1402 (27 فوریه 2024) آغاز خواهد شد و بازیکنان بتوانند دانلود خود را دو روز قبل از انتشار بازی شروع کنند.

در تاریخ 17 بهمن (6 فوریه)، سونی با پخش رویداد Final Fantasy 7 Rebirth State of Play، جزئیات جدیدی از بازی را در اختیار علاقه مندان قرار خواهد داد. علاوه بر محتوای جانبی، این بازی شامل شهرهای جدیدی برای کشف خواهد شد که در بازی اصلی وجود نداشتند. چند لحظه پیش تتسویا نومورا او اظهار داشت که “هیچ بسته الحاقی برای این بازی در نظر گرفته نشده است”، اما برنامه های اسکوئر انیکس همیشه در معرض تغییر است.

بازی Final Fantasy 7 Rebirth در تاریخ 29 فوریه به طور انحصاری در اختیار کاربران پلی استیشن 5 قرار خواهد گرفت. این بازی در دو دیسک برای PS5 منتشر خواهد شد و حداقل به مدت سه ماه در انحصار کنسول نسل نهم سونی خواهد بود. نائوکی هاماگوچیکارگردان بازی Final Fantasy 7 Rebirth می گوید که داستان اصلی بازی حدود 40 ساعت طول خواهد کشید، اما محتوای جانبی تقریبا 80 درصد از تجربه بازی را تشکیل می دهد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بهترین فیلم های دنی ویلنوو | ۱۰ اثر برتر + امتیاز IMDB