کالاف دیوتی موبایل فصل 1 call of duty mobile دانلود بازی کالاف دیوتی + « دیتا » | 1gamer

در صورت تاخیر در انجام این اتفاق می­توانید با کارشناسان پشتیبانی تماس حاصل کنید تا مشکل مجله خبری یک گیمرد را مورد بررسی قرار دهند. هر چقدر که شما تجهیزات بیشتری را مورد غارت قرار دهید، مطابق با شرایط بازی کالاف، سی پی رایگان دریافت می­کنید. کالاف دیوتی موبایل یکی از بازی های معروف کمپانی اکتیویژن می­ باشد که به صورت رایگان عرضه شده و در دسترس دوستداران بازی­ های اکشن و تفنگی قرار داده شده است. در صورتی که شما از هواداران بازی های اکشن هستید، حتما باید بازی کال آف دیوتی را تجربه کنید.

  • خرید سی پی کالاف و سایر آفرهای کالاف همواره جذابیت بالایی برای گیمرهای این بازی دارد.
  • تمامی خریدهای درون برنامه ای در سایت گیم بازی به صورت پرداخت امن است و در صورت بروز مشکل، تیم پشتیبان 24 ساعته و 7 روز هفته آماده ارائه خدمات می باشد.
  • با آنلاک کردن این کارت­ها می­توانید در اندازه مشخصی، سی پی رایگان دریافت کنید.
  • بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند.

بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند. پرک‌ها امتیازات ویژه‌ای هستند که بر روی اسلحه یا کاراکتر بازی شما قرار می‌گیرند. استفاده از آن‌ها به شما قابلیت‌های منحصربه‌فردی اضافه می‌کند که در نبرد‌های نفس‌گیر با دشمن بسیار به‌درد‌تان می‌خورد. مثلا می‌توانید با نصب پرک fmj، حتی از پشت دیوار به دشمن شلیک کنیدو تیرهایتان را از دیوارهای باریک عبور دهید. اگر در میدان نبرد طبق استراتژی خودتان پیش نمی‌روید، بدانید که گرفتار استراتژی دشمن شده‌اید؛ و این یعنی شکست.

بخوانید  خرید CP کالاف دیوتی موبایل خرید سی پی کالاف معتبر و ارزان موجو شاپ | 1gamer

ریجن اروپا دارای بتل پس کد 1050

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است. در صفحه بعدی می‌توانید دوستان خود را دعوت کنید و در حالت‌های مختلفی با آن‌ها بازی کنید. در این بازی همیشه فصل‌های جدیدی از راه می‌رسند که دنیایی از تجربه‌های جدید را برای شما رقم بزنند.

اطلاعات تماس برنامه‌نویس

برای خرید سی پی از وب سایت ایران موجو می‌­بایست ابتدا وارد بخش خرید بازی­ها در این سایت شوید و در این بخش، محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید. بعد از انتخاب بسته CP مورد نیاز، لازم است که اطلاعات خود را به طور کامل و دقیق در فرم مخصوص ثبت کنید. برای بهره‌مندی از این قابلیت و شخصیت‌سازی کاراکتر خود، نیاز به خرید cp کالاف دیوتی موبایل دارید. برای این منظور باید بازی کالاف دیوتی موبایل را پاک کرده و دوباره آن را از طریق گوگل پلی نصب کنید.

سپس فرم خرید سی پی با ایدی یا عادی کالاف موبایل متناسب با نوع اتصال خود به بازی را تکمیل کنید و اطلاعات خود را کامل و با دقت وارد نمایید. پس همانطور که تاکید شد شما باید اکانت خود را در بازی کالاف ثبت نمایید. برای انجام خرید های کالاف موبایل نیاز به مشخصات ورود شما به بازی می‌باشد. بازی کالاف دیوتی موبایل (به اختصار COD Mobile) دارای دو حالت مالتی پلیر و بتل رویال می‌باشد. در حالت بتل رویال دو نقشه وجود دارد که یکی Isolated بوده و دیگری Blackout نام دارد.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر